ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-80/07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 31 stycznia 2007 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 6000 EURO netto w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późn. zm.) – ustalam, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr OR.I-0151-67/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 22 stycznia 2007 r. w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 6000 EURO netto w Urzędzie Miasta Opola, wprowadzam następujące zmiany:
1) § 2 otrzymuje brzmienie:
?§ 2
1. Naczelnik wydziału (kierownik samodzielnego referatu) posiadający upoważnienie do podejmowania decyzji finansowych do 1000 EURO może realizować zamówienia w ramach posiadanych środków finansowych zapisanych w budżecie.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 następują z należytą starannością i zostają udokumentowane w postaci rachunków lub faktur VAT odpowiednio opisanych.?;
2) w § 3 dodaje się ust. 3 w brzmieniu:
?3. Udzielenie zamówienia w trybie ust. 2 wymaga uzasadnienia potrzeby na piśmie.?;
3) § 5 otrzymuje brzmienie:
?§ 5
1. Po zastosowaniu procedury, o której mowa w § 4 dokument (np. zlecenie, zamówienie, umowa) kierowany jest do Skarbnika lub osoby przez niego upoważnionej, celem wstępnej kontroli w rozumieniu ustawy o finansach publicznych.
2. Zatwierdzenia dokumentu, o którym mowa w § 4 ust. 2 dokonuje Prezydent lub osoba przez niego upoważniona.?.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta