Zarządzenie nr OR.I- 0151-89/07
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 05 lutego 2007 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie § 6 Regulaminu przetargu i rokowań o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokali użytkowych stanowiących własność komunalną stanowiącego Załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0151-707/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 5 listopada 2004 r. – w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu o pow. 15 m2 położonego w Opolu przy ul. 1 Maja 85 postanawiam:postanawiam:
§ 1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska -przewodnicząca komisji przetargowej
inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich –
Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Radosław Rembiś -przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich-Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych – Kierownik Referatu
członek komisji przetargowej
3. Elżbieta Lach - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
inspektor
członek komisji przetargowej
4. Grażyna Kluska - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
specjalista
członek komisji przetargowej
5. Iwona Ziaja - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Kierownik Referatu lokali mieszkalnych i użytkowych
członek komisji przetargowej
§ 2
W przypadku zakończenia przetargu wynikiem negatywnym Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II i III przetargu oraz rokowań dotyczących najmu ww. garażu.
§ 3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej – inspektor Anny Bystrzykowskiej – funkcję przewodniczącej komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich - Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych - podinspektor Katarzyna Bil.
§ 4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydent Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta