Zarządzenie Nr OR.II -0155 - 418/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 18 lipca 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 1998 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub własność gminy - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 22 lipca 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu użytkowego położonego w Opolu w budynku przy ul. Kościuszki 35 - lokal o pow. 54,17 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel Sp. . z o.o.