logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-28/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 22 grudnia 2006r.
w sprawie powołania komisji ds. przekazania dokumentacji Cmentarzy Komunalnych w Opolu
Na podstawie § 5 pkt 12 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. ( z późniejszymi zmianami) w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zarządzam, co następuje: 
§ 1
 
Powołuje się komisję ds. przekazania dokumentacji z Cmentarzy Komunalnych w Opolu
w składzie:
1. Stanisław Ciepły -Zastępca Prezydenta Miasta Opola – Przewodniczący
2. Małgorzata Rabiega-Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa 
- członek komisji
3. Grażyna Rącka -Kierownik Referatu Rolnictwa, Ochrony Przyrody i Infrastruktury - członek komisji
4. Iwona Jaźwiec - Podinspektor – członek komisji
 
 
§ 2
 
1.      Powołana komisja, przekaże Zakładowi Komunalnemu Sp. z o. o. w Opolu szczegółowy wykaz cmentarzy wraz z obiektami i ich wyposażeniem, mapami, aktualną powierzchnią gruntu, nr działek oraz opisem stanu technicznego terenów i obiektów, wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym, sporządzonym oddzielnie dla każdego z cmentarzy.
2.      Przekazanie ww. dokumentacji nastąpi do 29.12.2006 r.
 
§ 3
 
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
 
§ 4
 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński

Ilość odwiedzin: 1504
Nazwa dokumentu: z dnia 22 grudnia 2006r.
Skrócony opis: w sprawie powołania komisji ds. przekazania dokumentacji Cmentarzy Komunalnych w Opolu
Podmiot udostępniający: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Guła
Data wytworzenia informacji: 2006-12-14 11:13:10
Data udostępnienia informacji: 2006-12-14 11:13:10
Data ostatniej aktualizacji: 2007-01-09 11:28:19

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner