ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-28/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 22 grudnia 2006r.
w sprawie powołania komisji ds. przekazania dokumentacji Cmentarzy Komunalnych w Opolu
Na podstawie § 5 pkt 12 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. ( z późniejszymi zmianami) w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję ds. przekazania dokumentacji z Cmentarzy Komunalnych w Opolu
w składzie:
1. Stanisław Ciepły -Zastępca Prezydenta Miasta Opola – Przewodniczący
2. Małgorzata Rabiega-Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
- członek komisji
3. Grażyna Rącka -Kierownik Referatu Rolnictwa, Ochrony Przyrody i Infrastruktury - członek komisji
4. Iwona Jaźwiec - Podinspektor – członek komisji
§ 2
1. Powołana komisja, przekaże Zakładowi Komunalnemu Sp. z o. o. w Opolu szczegółowy wykaz cmentarzy wraz z obiektami i ich wyposażeniem, mapami, aktualną powierzchnią gruntu, nr działek oraz opisem stanu technicznego terenów i obiektów, wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym, sporządzonym oddzielnie dla każdego z cmentarzy.
2. Przekazanie ww. dokumentacji nastąpi do 29.12.2006 r.
§ 3
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński