logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-475/06
 
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
 
z dnia 14 wrzesnia 2006 r.
 
 
 
w sprawie ustalenia odpowiedzialności za realizację projektu Europejski Korytarz Rozwoju III Via Regia / European Development Corridor III Via Regia w ramach programu INTERREG III B CADSES, realizowanego w latach 2006-2008 i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, z 2003 r. Nr 214, poz. 1806, Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 153, poz. 1271, Nr 116, poz. 1203, Nr 214 poz.1806, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, z 2006 r. Nr 17 poz. 128), w związku z Uchwałą Nr LXV/755/06  Rady Miasta Opola z dnia 29 czerwca 2006 r. w sprawie przystąpienia do realizacji projektu Via Regia C III finansowanego ze środków Programu INTERREG III B CADSES oraz budżetu Miasta Opola
postanawiam, co następuje:
 
 
§ 1
 
1. W celu sprawnego wdrożenia projektu powołany zostaje zespół zadaniowy, w skład którego wchodzą pracownicy Biura Urbanistycznego oraz Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju:
1. Małgorzata Maśko-Horyza – menedżer projektu
2. Krzysztof Początek – koordynator
3. Aneta Werner – specjalista
4. Magdalena Śliwa – specjalista
5. Danuta Wesołowska – asystent finansowy projektu.
2. Na czas nieobecności pani Małgorzaty Maśko-Horyzy funkcję menedżera projektu pełni pan Grzegorz Biernacki
3. Członkowie zespołu zadaniowego prowadzą karty czasu pracy zawierające opis i czas trwania czynności wykonywanych na rzecz projektu, według wzoru ustalonego przez Partnera Wiodącego projektu, i dostarczają je w ustalonym terminie do Wydziału Finansowo-Księgowego.
 
 
§ 2
 
W zakresie realizacji projektu Biuro Urbanistyczne odpowiedzialne jest za:
1. Przeprowadzenie konkursu urbanistyczno-architektonicznego, opracowanie analiz tematycznych i wykonanie prac studyjnych związanych z transportem i powiązaniami komunikacyjnymi miasta,
2. Systematyczną realizację projektu oraz niezwłoczne informowanie Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju o zaistniałych zmianach, nieprawidłowościach lub o zamiarze zaprzestania realizacji projektu,
3. Prawidłowe rozliczanie otrzymanych środków finansowych,
4. Przygotowywanie i przekazywanie na nośniku elektronicznym i w wersji papierowej informacji, zestawień i dokumentacji niezbędnej do przygotowywania sprawozdań okresowych, sprawozdania końcowego z realizacji projektu, wniosków o płatność środków przyznanych w ramach projektu,
w terminie wyznaczonym przez Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju,
5. Udostępnianie organom uprawnionym wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu przez cały okres ich przechowywania, tj. do 31. marca 2011 r.
 
§ 3
 
Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju odpowiedzialny jest za:
1.          Analizę przekazanych przez Biuro Urbanistyczne informacji, zestawień, dokumentacji niezbędnych do przygotowania sprawozdań kwartalnych, sprawozdania końcowego oraz wniosków o płatność kolejnych transz środków oraz przygotowanie ostatecznej wersji ww. sprawozdań i wniosków,
2.          Udzielanie wskazówek i wytycznych dotyczących przygotowania dokumentów, o których mowa w pkt 1,
3.          Złożenie sprawozdań i wniosków o płatność krajowemu audytorowi Biura Programu Interreg w celu wstępnej weryfikacji wydatków, a następnie przekazanie tych dokumentów Partnerowi Wiodącemu projektu,
4.          Informowanie społeczeństwa o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1159/2000 z dnia 30 maja   2000r. w sprawie prowadzenia przez Państwa Członkowskie działań informacyjnych i  reklamowych, dotyczących pomocy udzielanej z funduszy strukturalnych oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej,
5.          Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie Partnera Wiodącego
 o zaistniałych nieprawidłowościach,  zamiarze wprowadzenia zmian lub zaprzestania realizacji projektu.
 
 
 
§ 4
 
Wydział Finansowo-Księgowy odpowiedzialny jest za prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektu, w szczególności za:
1.       Założenie na wniosek Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju odrębnego rachunku bankowego do obsługi środków otrzymanych na realizację projektu,
2.       Prowadzenie odrębnej ewidencji wpływów i wydatków związanych z realizacją projektu
i przechowywanie tej dokumentacji do 31 marca 2011 r.,
3.       Obliczanie na podstawie kart czasu pracy kwoty wynagrodzeń i pochodnych  osób wymienionych w §1 p. 1 w części przypadającej na realizację projektu, stanowiącej koszt jego realizacji,
4.       Prowadzenie prac kontrolnych i weryfikacja dokumentów dotyczących wydatków budżetu, realizowanych przy pomocy środków Unii Europejskiej
5.       Przygotowanie i przekazanie Wydziałowi ds. Europejskich i Planowania Rozwoju dokumentów niezbędnych do sporządzenia raportu merytorycznego i wniosku o płatność: potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii rachunków i faktur, potwierdzeń przelewu, dokumentów stwierdzających poniesienie kosztów personelu oraz kosztów podróży.
 
§ 5
 
W ramach budżetu projektu przewidziano następujące grupy kosztów:
1. Koszty personelu (wynagrodzenia i pochodne) – 18001 Euro;
2. Koszty podróży i zakwaterowania – 4249 Euro;
3. Koszty wykonania studiów i ekspertyz zewnętrznych – 7750 Euro.
 
 
§ 6
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Biuru Urbanistycznemu jako wiodącemu, Wydziałowi ds. Europejskich i Planowania Rozwoju oraz Wydziałowi Finansowo-Księgowemu.
 
§ 6
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
 
 

Ilość odwiedzin: 2753
Nazwa dokumentu: z dnia 14 wrzesnia 2006 r.
Skrócony opis: w sprawie ustalenia odpowiedzialności za realizację projektu Europejski Korytarz Rozwoju III ?Via Regia? / European Development Corridor III ?Via Regia? w ramach programu INTERREG III B CADSES, real
Podmiot udostępniający: Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Guła
Data wytworzenia informacji: 2006-09-06 08:40:13
Data udostępnienia informacji: 2006-09-06 08:40:13
Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-10 08:51:54

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner