OŚR.6220.64.2021.BS
ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając na podstawie art.10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego [t.j. Dz.U. 2021r. poz.735 ze zm.], zwanej dalej ustawą Kpa oraz art.49 ustawy Kpa, w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz.U. 2021r. poz.247 ze zm.],
zawiadamia się i informuje strony postępowania administracyjnego,
prowadzonego w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Zabudowa farmy fotowoltaicznej o mocy ok. 1 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w Opolu, na działkach o numerach ewidencyjnych 1303, 1317, 1318, 1319, obręb Zakrzów, iż w dniu 09.12.2021r. wydana została decyzja nr OŚR.6220.64.2020.BS z dnia 09 grudnia 2021r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia jw.
Lokalizacja przedsięwzięcia: działki ewid. nr 1303, 1317, 1318, 1319, k.m.16, obręb Zakrzów; teren Zakładu ECO przy ul. Harcerskiej 15 w Opolu.
Stronami przedmiotowego postępowania są podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100 m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie
do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola,
w terminie do dnia 10 stycznia 2022r. (włącznie).
Ww. termin wyznaczonym został jako 28 dni od daty niniejszego zawiadomienia, co stanowi: 14 dni na skuteczne dokonanie się niniejszego zawiadomienia, czyli skuteczne przekazanie stronom informacji o wydanej decyzji (zgodnie z art.49 §2 Kpa) oraz kolejne 14 dni na wniesienie przez stronę odwołania od wydanej decyzji (zgodnie z art.129 §2 Kpa).
Jednocześnie informuje się, że wydana decyzja oraz dokumentacja sprawy znajduje się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, pok. 318; tel. 77 45 11 978, -876, e-mail: osr@um.opole.pl.
Z uwagi na trwający stan epidemii i wynikające z tego stanu ograniczenia w organizacji pracy urzędów, w celu zapoznania się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, również uzyskania kopii przedmiotowej decyzji, prosi się o kontakt telefoniczny, mailowy lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.
z up. Prezydenta Miasta Opola
Małgorzata Widuto
Kierownik Referatu Pozwoleń i Uwarunkowań Środowiskowych
W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa