ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając na podstawie art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2021r. poz. 735 ze zm.), zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz.U. z 2021r. poz. 247 ze zm.),
zawiadamia się strony postępowania administracyjnego,
prowadzonego w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa sieci magistralnej wysokich parametrów w Opolu, w rejonie ul. Sosnkowskiego/Wiejska 2xDN400”, realizowanego w obrębie działek nr: 12/9, 12/14, 15/34, 17/12, 17/13, 17/10, 17/14, 180, k.m. 1, obręb Kolonia Gosławicka, iż w dniu 01 grudnia 2021r. wydana została decyzja nr OŚR.6220.66.2021.MKU
o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia jw.
Dla większości działek, przez teren których przebiegać będzie przedmiotowe przedsięwzięcie nie został uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Działki nr: 17/14 oraz 180, k.m. 1, obręb Kolonia Gosławicka zlokalizowane są na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego przyjętym uchwałą Rady Miasta Opola nr VI/49/07 z dnia 18.01.2007r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Malinka w Opolu. Tereny odpowiednio 1 KS – tereny obsługi komunikacji – parkingi oraz 5 KDZ – tereny dróg publicznych - ulice zbiorcze.
Przedmiotowe postępowanie administracyjne prowadzone było na wniosek Energetyki Cieplnej Opolszczyzny S.A. z siedzibą w Opolu przy ul. Harcerskiej 15.
Stronami przedmiotowego postępowania jest wnioskodawca oraz podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100 m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
Informuję jednocześnie strony postępowania, iż od ww. decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola, w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty skutecznego dokonania niniejszego zawiadomienia, tj. do dnia 31 grudnia 2021r. (włącznie).
Ww. termin wyznaczony został jako 28 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia, co stanowi: 14 dni na skuteczne dokonanie się niniejszego zawiadomienia, czyli skuteczne przekazanie stronom informacji o wydanej decyzji (zgodnie z art.49 § 2 Kpa) oraz kolejne 14 dni na wniesienie przez stronę odwołania od wydanej decyzji (zgodnie z art. 129 § 2 Kpa).
Jednocześnie informuje się, że wydana decyzja oraz dokumentacja sprawy znajduje się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, pok. 320; tel. 77 45 11 876. Z uwagi na trwający stan epidemii i wynikające z tego stanu ograniczenia w organizacji pracy urzędów, w celu zapoznania się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, prosi się o kontakt telefoniczny (tel. 77 45 11 876), mailowy (e-mail: osr@um.opole.pl) lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.
Z up. Prezydenta Miasta
Monika Czech-Tańczuk
Naczelnik Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa