logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W OPOLU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 Specjalista ds. administracyjnych - 0,75 etatu

  1. Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Opolu
Ul. Katowicka 35

45-061 Opole
Tel. 77 4542885

  1. Określenie stanowiska służbowego:

Specjalista ds. administracyjnych

  1. Wymiar etatu:

0,75 etatu (30 godzin tygodniowo)

  1. Wymagania niezbędne 

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub studia zawodowe lub wykształcenie średnie

 

Kserokopia  dyplomu lub świadectwa

c) wykształcenie średnie –                   wymagany 2-letni staż pracy

wykształcenie wyższe – nie jest wymagany staż  pracy

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

f) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

g) umiejętność prowadzenia obsługi komputera

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) znajomość gospodarki finansowej jednostki budżetowej

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

i) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku urzędniczym

Oświadczenie

       

        5.   Wymagania dodatkowe 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)   mile widziany staż pracy w jednostkach budżetowych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

b)   odpowiedzialność, rzetelność, pracowitość, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

c)   umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

        6.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 a)      realizacja zakupu wyposażenia materialnego szkoły zgodnie z decyzjami Dyrektora Szkoły,

 b)    inwentaryzowanie i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,    

        organizowanie inwentaryzacji okresowych,

  1. podejmowanie działań zapewniających sprawność techniczno-organizacyjną budynku i urządzeń zabezpieczających majątek szkolny,
  2. dbałość o sprzęt p. poż. ,urządzenia odgromowe, klucze od drzwi wyjściowych,
  3. organizowanie robót konserwatorskich, remontowych i budowlanych, usuwanie drobnych awarii i usterek technicznych, sprawowanie i nadzór nad jakościowym i terminowym ich wykonaniem,
  4. dokonywanie bieżących przeglądów budynku i pomieszczeń szkolnych, informowanie Dyrektora o wszystkich usterkach,
  5. przygotowywanie projektu budżetu szkoły na wydatki administracyjne i gospodarcze.
  6. przygotowywanie planu remontów,
  7. przygotowywanie i prowadzenie rejestru umów zawieranych przez dyrekcję szkoły z podmiotami gospodarczymi.

       7.   Warunki pracy na stanowisku:

a)   usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, bez windy,                                          
b)   praca przy komputerze, wymagająca dobrego wzroku,                                                                                
c)   bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,                                                                                     
d)   praca w wymiarze 0,75 etatu.

       8.   W miesiącu wrześniu 2021. wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,030 %. 

        9. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny                                                                                                                     
b) CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r.  poz. 1282) i podpisem,                                                                                                       
c) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,                                                                
d) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,           
e) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,                                                                            

f)  kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,                                                                                                                           
g)
kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych z zagadnieniami dotyczącym stanowiska, na które przeprowadza się nabór,                                                                                                  
h) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych                                                                                                                                        
 i) oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne                                                                                                                       
j)  oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
                                                                                                                           
k) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych)                                                                                                                
l) oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisk urzędniczym.

     Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej  nr 2 w Opolu przy ul. Katowickiej 35 w zamkniętej kopercie z podanym adresem  i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjnych” w terminie do dnia 02.11.2021r. do godz. 10.00. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej.
 

Aplikacje, które wpłyną do szkoły po terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Opolu, ul. Katowicka 35.

Dodatkowych informacji udziela:
Dyrektor  PSP nr 2 w Opolu, ul. Katowicka 35, Tel. (77) 4542885

 

  DYREKTOR SZKOŁY

mgr Mirosław Śnigórski

Ilość odwiedzin: 810
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków
Skrócony opis: Specjalista ds. administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Sylwia Orlik
Osoba, która odpowiada za treść: Mirosław Śnigórski
Osoba, która wprowadzała dane: Sylwia Orlik
Data wytworzenia informacji: 2021-10-21 11:50:59
Data udostępnienia informacji: 2021-10-21 11:50:59
Data ostatniej aktualizacji: 2021-11-05 07:58:19

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner