DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W OPOLU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista ds. administracyjnych - 0,75 etatu
- Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Opolu
Ul. Katowicka 35
45-061 Opole
Tel. 77 4542885
- Określenie stanowiska służbowego:
Specjalista ds. administracyjnych
- Wymiar etatu:
0,75 etatu (30 godzin tygodniowo)
- Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) wykształcenie wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub studia zawodowe lub wykształcenie średnie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
c) wykształcenie średnie – wymagany 2-letni staż pracy
wykształcenie wyższe – nie jest wymagany staż pracy
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
f) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
g) umiejętność prowadzenia obsługi komputera
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) znajomość gospodarki finansowej jednostki budżetowej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku urzędniczym
|
Oświadczenie
|
5. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) mile widziany staż pracy w jednostkach budżetowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
b) odpowiedzialność, rzetelność, pracowitość, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
c) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) realizacja zakupu wyposażenia materialnego szkoły zgodnie z decyzjami Dyrektora Szkoły,
b) inwentaryzowanie i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
organizowanie inwentaryzacji okresowych,
- podejmowanie działań zapewniających sprawność techniczno-organizacyjną budynku i urządzeń zabezpieczających majątek szkolny,
- dbałość o sprzęt p. poż. ,urządzenia odgromowe, klucze od drzwi wyjściowych,
- organizowanie robót konserwatorskich, remontowych i budowlanych, usuwanie drobnych awarii i usterek technicznych, sprawowanie i nadzór nad jakościowym i terminowym ich wykonaniem,
- dokonywanie bieżących przeglądów budynku i pomieszczeń szkolnych, informowanie Dyrektora o wszystkich usterkach,
- przygotowywanie projektu budżetu szkoły na wydatki administracyjne i gospodarcze.
- przygotowywanie planu remontów,
- przygotowywanie i prowadzenie rejestru umów zawieranych przez dyrekcję szkoły z podmiotami gospodarczymi.
7. Warunki pracy na stanowisku:
a) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, bez windy,
b) praca przy komputerze, wymagająca dobrego wzroku,
c) bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
d) praca w wymiarze 0,75 etatu.
8. W miesiącu wrześniu 2021. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,030 %.
9. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282) i podpisem,
c) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
d) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
e) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
g) kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych z zagadnieniami dotyczącym stanowiska, na które przeprowadza się nabór,
h) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
i) oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
j) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
k) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych)
l) oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisk urzędniczym.
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Opolu przy ul. Katowickiej 35 w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjnych” w terminie do dnia 02.11.2021r. do godz. 10.00. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Opolu, ul. Katowicka 35.
Dodatkowych informacji udziela:
Dyrektor PSP nr 2 w Opolu, ul. Katowicka 35, Tel. (77) 4542885
DYREKTOR SZKOŁY
mgr Mirosław Śnigórski