logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła
w Opolu, 45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła w Opolu, 

  ogłasza nabór na stanowisko –referenta ds. administracyjno-gospodarczych

Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła

 w Opolu  45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

       2. Określenie stanowiska :

referent ds. administracyjno-gospodarczych

 

       3. Wymiar etatu:

pełny wymiar czasu pracy

 

       4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie średnie lub wyższe,
  • umiejętność analityczna i komunikacyjna,
  • znajomość programu MS Office,
  • brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  • osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • znajomość przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów normatywnych związanych  z wykonywaną pracą,
  • mile   widziana znajomość   przepisów   oraz doświadczenie   w   administrowaniu bezpieczeństwem danych osobowych,
  • doświadczenie w pracy  na podobnym stanowisku,
  • komunikatywność, dokładność, zaangażowanie w pracy,
  • umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne,
  • biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku referenta ds. administracyjno-gospodarczych,
  • obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.

6.  Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomością,
  • organizowanie prac porządkowych w budynku i na terenie szkoły,
  • utrzymanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-

            eksploatacyjnym,

  • zakup materiałów i sprzętu niezbędnych do utrzymania budynku  i infrastruktury oraz wyposażenia, materiałów dydaktycznych i biurowych zgodnie z regulaminem Zamówień  Publicznych,
  • planowanie, zakup oraz rozchodowanie środków ochrony indywidualnej i odzieży ochronnej,
  • wydawanie  pracownikom środków czystości i materiałów do remontów.

  7. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • CV opatrzony klauzulą o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach

     i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  • oświadczenie o niekaralności.

      8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

Praca w budynku (brak windy) Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu w pełnym wymiarze czasu pracy, samodzielna, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze), w  ustalonym czasie pracy.

    9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Publicznej Szkole Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła     w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz                           o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych we wrześniu 2020 r. wynosił 0,00%.

    10. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej       Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu, ul. Mjr. Hubala 2,                  w zamkniętej kopercie z podanym adresem  i numerem telefonu kontaktowego, opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko urzędnicze –referent ds. administracyjno-gospodarczych” w terminie do dnia 26 października 2020r. do godz. 15.30.

       Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5  z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła  w Opolu.

 

mgr Alicja Mielniczuk
Dyrektor
Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5
z Oddziałami Integracyjnymi
im. Karola Musioła
w Opolu

Ilość odwiedzin: 1139
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu
Skrócony opis: referent ds. administracyjno-gospodarczych
Osoba, która wytworzyła informację: Sylwia Orlik
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Mielniczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Sylwia Orlik
Data wytworzenia informacji: 2020-10-12 07:17:03
Data udostępnienia informacji: 2020-10-12 07:17:03
Data ostatniej aktualizacji: 2020-11-18 10:16:02

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner