|
DYREKTOR
ZESPOŁU SZKÓŁ MECHANICZNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
referent ds. administracyjno - pracowniczych
Planowane zatrudnienie m-c wrzesień 2020r.
- Adres jednostki:
Zespół Szkół Mechanicznych
45-027 Opole, ul. E. Osmańczyka 22
- Określenie stanowiska:
- nazwa stanowiska: referent ds. administracyjno - pracowniczych
- wymiar czasu pracy: 0,5 etatu tj. 20 godzin tygodniowo
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie średnie;
- nieposzlakowana opinia;
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. administracyjno – pracowniczych
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- doświadczenie zawodowe - na identycznym lub podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach oświatowych;
- dobra znajomość środowiska Microsoft Office, MS WORD, programu kadrowego firmy Vulcan lub innego oprogramowania służącego do obsługi procesów kadrowych, znajomość programu Płatnik;
- znajomość obsługi serwisów BIP, GUS, RSPO, SIO, ISAP;
- znajomość przepisów w ramach danego stanowiska i umiejętność właściwego ich interpretowania;
- biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy;
- rzetelność, sumienność, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, zaangażowanie w pracy;
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych Zespołu: m.in. sporządzanie umów o pracę, stosunków pracy na podstawie mianowania, porozumień zmieniających do umów, sporządzanie świadectw pracy i innej dokumentacji związanej ze zwalnianiem pracowników;
- Przygotowywanie spraw pracowniczych w zakresie: przeniesienia, przeszeregowania, awansów, urlopów pracowniczych, urlopów zdrowotnych, macierzyńskich, wychowawczych, nagród jubileuszowych, przyznania dodatków funkcyjnych, motywacyjnych, stażowych, za wysługę lat i itp. dla pracowników niepedagogicznych, nauczycieli, wychowawców bursy oraz wprowadzanie odpowiednich zmian w dokumentacji kadrowej;
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników niepedagogicznych szkoły i bursy, zwolnień lekarskich, urlopów i innych absencji pracowników niepedagogicznych szkoły i bursy, prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników pedagogicznych szkoły i bursy;
- Sporządzanie duplikatów świadectw pracy i innych zaświadczeń m.in. do ZUS na podstawie dokumentacji archiwalnej;
- Współpraca i udzielanie pomocy pracownikom Zespołu w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do złożenia w ZUS w celu przyznania uprawnień emerytalnych, rentowych , świadczeń rehabilitacyjnych;
- Obsługa programu „PŁATNIK” - w zakresie zgłaszania i wyrejestrowywania pracowników Zespołu, członków ich rodzin, zleceniobiorców, zgłaszania zmian w tym zakresie;
- Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie obsługi programu „ PŁATNIK”;
- Przygotowywanie sprawozdawczości dotyczącej spraw kadrowo-płacowych;
- Przygotowywanie bazy danych kadrowych do Systemu Informacji Oświatowej;
- Przygotowywanie danych oraz udział w opracowywaniu arkusza organizacyjnego i aneksów do arkusza na dany rok szkolny we współpracy z wicedyrektorami i z księgowością;
- Przygotowywanie danych do planów finansowych we współpracy z wicedyrektorami i z księgowością;
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;
- Prowadzenie komputerowej ewidencji kadrowej pracowników niepedagogicznych w programie ProgmMan Kadry Wolters Kluwer oraz bieżąca aktualizacja bazy danych kadrowych;
- Udzielanie pracownikom Zespołu niezbędnych informacji w zakresie prawa pracy;
- Sporządzanie na polecenie Dyrektora umów cywilno-prawnych;
- Przekazywanie niezbędnych dokumentów do działu księgowości dotyczących zatrudniania i wynagradzania pracowników Zespołu;
- Przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań na potrzeby GUS;
- Przygotowywanie i przekazywanie akt osobowych oraz innych dokumentów do Składnicy Akt;
- Warunki pracy na stanowisku:
Praca administracyjno – biurowa na jedną zmianę w wymiarze 0,5 etatu, zadania realizowane głównie w siedzibie Zespołu. Przewaga pracy wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, dobrego wzroku - praca przy komputerze. Występują bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych i sanitarnych dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdów i wind, poruszanie się po budynkach oraz licznych korytarzach i klatkach schodowych).
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informuje się kandydatów, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Mechanicznych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2020r. wyniósł 0,97 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą o treści:
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem(łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem” i podpisem kandydata.
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej, a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej - zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii lub dokumenty potwierdzające posiadanie nieposzlakowanej opinii np. referencje poprzednich zakładów pracy, miejsc odbywania stażu lub praktyk zawodowych;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie umiejętności i kwalifikacje;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych pozwalających na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- dokumentu potwierdzający niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych;
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu ul. E. Osmańczyka 22 w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – referent ds. administracyjno - pracowniczych”.
Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 07 sierpnia 2020r. do godz. 14.00.
Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów drogą pocztową.
O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu. Dokumenty niekompletne oraz dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu ul. E. Osmańczyka 22
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą zniszczone komisyjnie po upływie co najmniej sześciu miesięcy od daty ogłoszenia informacji o wyniku naboru.
Dyrektor
Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
Bogusław Januszko
Ilość odwiedzin: | 1494 | Nazwa dokumentu: | Zespół Szkół Mechanicznych w Opolu | Skrócony opis: | referent ds. administracyjno - pracowniczych | Osoba, która wytworzyła informację: | Sylwia Orlik | Osoba, która odpowiada za treść: | Bogusław Januszko | Osoba, która wprowadzała dane: | Sylwia Orlik | Data wytworzenia informacji: | 2020-07-23 12:22:25 | Data udostępnienia informacji: | 2020-07-23 12:22:25 | Data ostatniej aktualizacji: | 2020-11-18 09:45:43 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|