logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR 

MIĘDZYSZKOLNEGO OŚRODKA SPORTOWEGO W OPOLU

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 Główny księgowy

w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Opolu ul. Katowicka 14

  1. Adres jednostki:

Międzyszkolny Ośrodek Sportowy

ul. Katowicka 14, 45-061 Opole

  1. Określenie stanowiska:

§         nazwa stanowiska: Główny księgowy

§         wymiar czasu pracy: 1 etat,  tj. 40 godz. tygodniowo

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

§         obywatelstwo polskie;

§          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

§          brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu   za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia       publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

§       posiadanie kwalifikacje zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ukończone jednolite ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe ) i minimum 3-letnie doświadczenia zawodowe w księgowości budżetowej, wykształcenie średnie ekonomiczne ( policealna, pomaturalna szkoła ekonomiczna ) i minimum 6-letnie doświadczenie w księgowości budżetowej;

§       nieposzlakowana opinia;

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

§  dobra znajomość komputera i umiejętność pracy w środowisku Windows.

§  bardzo dobra znajomość Exela.

§   znajomość przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy od podatku od towarów i usług.

§   podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Pracy, ustawy – Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty, ustawy Prawo oświatowe.

§   znajomość rozliczeń finansowych.

§   bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, rzetelność, odporność na stres.

§   znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie finansowo-księgowym Progman ( Finanse i Rozrachunki ) oraz KSAT.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

§  prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i     zasadami.

§  kontrola dokumentów w ramach kontroli wewnętrznej.

§  bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający: terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie, terminowe i prawidłowe dokonywanie rozliczeń finansowych.

§  prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami polegającymi zwłaszcza na: dyspozycji środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarce środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostki, zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, zapewnianie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań.

§  analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki.

§  opracowanie planów finansowych dla jednostki budżetowej.

§  opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, zasad przeprowadzenia i rozliczania inwentaryzacji.

§  sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonywanego planu budżetu według Urzędu Miasta.

§  opracowanie analiz ekonomicznych obrazujących całokształt jednostki budżetowej.

§  prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej wg rzeczowego wykazu akt i instrukcji kancelaryjnej.

  1. Warunki pracy na stanowisku:

Praca  administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, zadania realizowane głównie w siedzibie Ośrodka. Występują bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych i sanitarnych dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdów i wind, poruszanie się po budynku oraz korytarzach ). Praca z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna,  praca przy komputerze-wymagająca dobrego wzroku.

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Informuje się kandydatów, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji

zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu grudniu 2019 r. wyniósł  2,0000 %.

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

§         list motywacyjny odręcznie podpisany;

§        życiorys – curriculum vitae (CV) wraz z podpisaną klauzulą : „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Opolu w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: media@mos.opole.pl . Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”

§         oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( można pobrać w sekretariacie MOS lub ze stron internetowych );

§     zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy;

§         kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

§        oświadczenie o nieposzlakowanej opinii ;

§    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

§        oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

§        oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

§        oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych pozwalających na zatrudnienie na w/w   stanowisku;

§        kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów: 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego  w Opolu ul. Katowicka 14   w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – Główny księgowy”.

Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 14 lutego 2020r.
do godz. 15.00.

Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów drogą pocztową.
O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego  w Opolu. Dokumenty niekompletne oraz dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Kandydatów, którzy zostali dopuszczeni do drugiego etapu naboru zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu posiedzenia Komisji.

  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Opolu.
  2. Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane

w kancelarii Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Opolu przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.

                        Dyrektor
Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Opolu

                        Roman Firlus

Ilość odwiedzin: 1329
Nazwa dokumentu: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy
Skrócony opis: Główny księgowy
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Roman Firlus
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2020-01-23 11:38:19
Data udostępnienia informacji: 2020-01-23 11:38:19
Data ostatniej aktualizacji: 2020-03-25 12:08:53

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner