DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. windykacji
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa lub dyplomu
|
f) staż pracy: co najmniej 1 rok pracy
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym
|
b) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym
|
c)znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym
|
d) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym
|
e) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office
|
zapis w liście motywacyjnym
|
f) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie aktualnej kartoteki najemców, użytkowników umożliwiającej identyfikację oraz specyfikującą chronologicznie dokonanie kolejnych naliczeń oraz kolejnych wpłat, odzwierciedlającej aktualne zobowiązanie lub nadpłatę,
2. ustalanie aktualnych należności lub zobowiązań użytkownika zasobu komunalnego wobec Gminy Opole
w rozbiciu na lokale mieszkalne, lokale użytkowe, reklamy, pomieszczenia gospodarcze,
3. rozpatrywanie na bieżąco zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu naliczeń z tytułu użytkowania zasobu komunalnego Gminy Opole,
4.wydawanie użytkownikom zasobu dokumentów potwierdzających salda figurujące na kartotece finansowej,
5.weryfikacja sald (niedopłat i nadpłat) znajdujących się na kartotekach najemców i użytkowników zasobu,
6. bieżące monitorowanie kartotek użytkowników lokali mieszkalnych, lokali socjalnych i użytkowych zalegających z opłatami, przygotowywanie wezwań do zapłaty i wypowiedzeń umów najmu,
7. przygotowywanie wezwań do przekazania lokalu przez użytkowników zajmujących lokale bezumownie
8. naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat,
9. prowadzenie wszelkich spraw z należytą starannością i przestrzeganiem wszelkich terminów wynikających
z przepisów prawa w tym zakresie,
10. weryfikacja prawidłowości ewidencjonowania powierzonych zadań w systemie informatycznym GRANIT,
11. terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
12. współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami Jednostki, organami administracji rządowej i samorządowej.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny,
b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego
do niniejszego ogłoszenia,
c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze) - według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia,
h) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
i) kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu,
j) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 13 września 2019r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji” - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Klauzula Informacyjna
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), informuję, że:
Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu – z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19.
Mogą się państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@mzlk.opole.pl.
Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania kandydata na pracownika i zawarcia umowy o pracę.
Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru zostaną komisyjnie zniszczone po upływnie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewyłonienia kandydata – po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym, natomiast podanie innych danych jest dobrowolne.
Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś