logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła

w Opolu,

45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła w Opolu, ogłasza nabór na stanowisko –specjalisty ds. uczniowskich                                          i administracyjnych.

 

  1. Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła w Opolu  

            45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

       2. Określenie stanowiska :

specjalista ds. uczniowskich i administracyjnych

 

       3. Wymiar etatu:

pełny wymiar czasu pracy tj. 40 godz. tygodniowo.

 

       4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane  wykształcenie wyższe.
  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku
  • osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • biegła znajomość komputera  w zakresie pozwalającym na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku specjalisty ds. uczniowskich i administracyjnych,
  • łatwość w redagowaniu pism urzędowych,
  • odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność logicznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizacje zadań.

6.  Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu szkoły.
  • Bieżące sprawdzanie poczty elektronicznej szkoły oraz stron internetowych Ministerstwa Edukacji Narodowej, Kuratorium Oświaty i Wydziału Oświaty; przekazywanie dyrektorowi szkoły informacji pozyskanych z powyższych źródeł.
  • Obsługa centrali telefonicznej, kserokopiarki, komputera, fax-u.
  • Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji.
  • Zabezpieczenie i przechowywanie druków ścisłego zarachowania znajdujących się                w sekretariacie
  • Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania.
  • Zamawianie i wydawanie druków szkolnych.
  • Prowadzenie Księgi Zarządzeń.   
  • SIO – przygotowywanie danych w zakresie spraw uczniowskich.
  • Prowadzenie i przechowywanie zbioru zarządzeń, instrukcji, przepisów i regulaminów.
  • Sporządzanie sprawozdawczości (zgodnie z właściwością zajmowanego stanowiska).
  • Prowadzenie dokumentacji szkoły oraz wydawanie dokumentów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie osobom upoważnionym do wglądu do nich.
  • Współpraca z instytucjami i urzędami zgodnie z właściwością zajmowanego stanowiska.
  • Przygotowywanie do archiwum dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Obsługa programów Vulcan, SOD, ePUAP.
  • Prowadzenie ewidencji dzieci i ewidencji uczniów, współpraca z wicedyrektorem, pedagogiem szkolnym w tym zakresie (księga uczniów, księga dzieci).
  • Prowadzenie dokumentacji dot. realizacji obowiązku szkolnego.
  • Wystawianie różnych druków i zaświadczeń dla uczniów.
  • Wydawanie i aktualizacja legitymacji uczniowskich i prowadzenie ich ewidencji.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych uczniów w programie Sekretariat.
  • Przygotowywanie do archiwum dokumentacji w zakresie spraw uczniowskich (arkusze ocen)
  • Wprowadzanie i przesyłanych do OKE danych, związanych z egzaminem uczniów.

 

 

7. Wymagane dokumenty:

list motywacyjny,

CV opatrzone klauzulą o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach

     i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.

8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

    Praca w budynku na parterze Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami

    Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu w pełnym wymiarze czasu pracy,

    samodzielna, z przewagą wysiłku  umysłowego, w  ustalonym czasie pracy.

 

9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz                           o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lipcu 2019r. wynosił 0,00%.

10. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu, ul. Mjr. Hubala 2, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko urzędnicze  – specjalista ds. uczniowskich i administracyjnych” w terminie do dnia  14 sierpnia 2019r. do godz. 15.00.

Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej. Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła       w Opolu.     

                                                                                         mgr Alicja Mielniczuk

                                                                                    Dyrektor

                                                                                    Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5

                                                                                    z Oddziałami Integracyjnymi

       im. Karola Musioła

                                                                             w Opolu 

Ilość odwiedzin: 2397
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 z Odziałami Integracyjnymi
Skrócony opis: specjalista ds.uczniowskich i administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Mielniczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2019-07-22 10:55:46
Data udostępnienia informacji: 2019-07-22 10:55:46
Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-13 10:03:40

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner