logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA  WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

Stanowisko ds. eksploatacji

1.

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

 

oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

oświadczenie

e) wykształcenie: średnie lub wyższe

kserokopia świadectwa lub dyplomu

f) staż pracy: niewymagany

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość ustawy o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) znajomość kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) umiejętność obsługi komputera,

zapis w liście motywacyjnym lub CV

w tym programów Office

zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
    1. zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
    2. zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
    3. przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,
    4. realizacji przeglądów, konserwacji, eksploatacji i remontów placów zabaw, boisk sportowych oraz innych miejsc rekreacji,
    5. inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
      i podnoszących jakość zamieszkania,
  2. Rozpatrywanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego
    oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych
    i socjalnych,
  3. Przygotowanie oraz nadzorowanie inwestycji związanych z budową placów zabaw oraz innych miejsc rekreacji realizowanych przez jednostkę,
  4. Reprezentowanie Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w przeprowadzanych procedurach egzekucji komorniczej,
  5. Uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
  6. Nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,
  7. Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
  8. Reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,
  9. Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
    ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
  10. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania eksploatacyjne,
  11. Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
  12. Uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
  13. Prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
  14. Rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
  15. Dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,
  16. Współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
  17. Sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
  18. Terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
  19. Kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
  20. Kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
  21. Nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
    w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
  22. Zarządzanie nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole i Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,
  23. Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) list motywacyjny,

b) życiorys,  z klauzulą o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na ogłoszone wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: iod@mzlk.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”, którą należy opatrzyć własnoręcznym podpisem,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego
do niniejszego ogłoszenia,

d) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

f) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,

h) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

i) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 26 czerwca 2019r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji” - decyduje data faktycznego wpływu
do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.     

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

Klauzula Informacyjna

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), informuję, że:

Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu – z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19.

Mogą się państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@mzlk.opole.pl.

Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania kandydata na pracownika i zawarcia umowy o pracę.

Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.

Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru zostaną komisyjnie zniszczone po upływnie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewyłonienia kandydata – po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040) jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym, natomiast podanie innych danych jest dobrowolne.

Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie
się z Klauzulą Informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

 

 

Załączniki do pobrania: 2019-06-14 10:46:58 - kwestionariusz osobowy (15.87 kB)
2019-06-14 10:48:04 - oświadczenie (24.50 kB)

Ilość odwiedzin: 1363
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: stanowisko ds. eksploatacji
Podmiot udostępniający: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Gabriela Buhl
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Gabriela Buhl
Data wytworzenia informacji: 2019-06-14 10:35:49
Data udostępnienia informacji: 2019-06-14 10:35:49
Data ostatniej aktualizacji: 2019-06-27 10:33:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner