logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

Stanowisko ds. eksploatacji

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

 

oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

oświadczenie

e) wykształcenie: średnie lub wyższe

kserokopia świadectwa lub dyplomu

f) staż pracy: co najmniej 1 rok pracy

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) licencja zarządcy nieruchomościami

zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) doświadczenie w pracy związanej
z obsługą wspólnot mieszkaniowych

zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,

zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) znajomość kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym lub CV

i) umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Office

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

j) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

k) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których gmina posiada udziały,

2. Reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,

3. Planowanie i nadzorowanie robót z zakresu utrzymania zieleni na obszarach administrowanych przez MZLK  w Opolu,

4. Wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów,

5. Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej z zakresu prowadzonych prac,

6. Kontrola zgodności wykonywanych robót z zawartymi umowami, sprawdzanie wycen, postępu robót, weryfikacja faktur przedstawionych przez wykonawców,

7. Nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:

a)zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,

b)zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,

c)zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa,

d)przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,

e)inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania,

8. Uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,

9. Przedkładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji infrastruktury terenów zewnętrznych stanowiących własność miasta Opola oraz Skarbu Państwa,

10. Nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,

11. Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,

12. Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
ze środków budżetu
Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,

13. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, wyceny przedmiotu zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy,

14. Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,

15. Uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,

16. Prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,

17. Dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,

18. Współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,

19. Nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,

20. Terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,

21. Kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,

22. Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,

23. Kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,

24. nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,

25. Zarządzanie nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole i Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,

26. Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy
w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,88%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) list motywacyjny,

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: gabriela.buhl@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem” i podpisem,

c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola,

d) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

f) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru  Karnego),

g) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,

h) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

i) kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,

j) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) w terminie do dnia 28 grudnia 2018r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji” - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.     

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu – z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19. Mogą się państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@mzlk.opole.pl. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania kandydata na pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru zostaną komisyjnie zniszczone po upływnie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewyłonienia kandydata – po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Ilość odwiedzin: 2401
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: stanowisko ds. eksploatacji
Osoba, która wytworzyła informację: Gabriela Buhl
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Gabriela Buhl
Data wytworzenia informacji: 2018-12-12 13:15:07
Data udostępnienia informacji: 2018-12-12 13:15:07
Data ostatniej aktualizacji: 2019-01-03 16:21:12

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner