logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. umów

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

oświadczenie

e) wykształcenie: średnie lub wyższe

kserokopia świadectwa lub dyplomu

f) staż pracy – niewymagany

 

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) znajomość Kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) umiejętność obsługi komputera,

w tym programów Office

zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) umiejętności organizacyjne,

w szczególności samodzielność

w organizacji pracy własnej

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych, lokali użytkowych, pracowni artystów, garaży, pomieszczeń gospodarczych, reklam, dzierżawy terenów oraz aneksów
    w sprawie zmian w umowach najmu i dzierżawy,
  2. informowanie Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych UM Opola o zawartych umowach najmu lokali użytkowych, garaży i pomieszczeń gospodarczych oraz o wprowadzonych zmianach aneksami do tych umów,
  3. bieżące weryfikowanie prawidłowości stawek czynszowych oraz obciążeń za media,
  4. dokonywanie wszelkich zmian dotyczących stawek czynszu i opłat niezależnych od właściciela
    w Zintegrowanym Systemie Informatycznym Wspierającym Zarządzanie Nieruchomościami „GRANIT”,
  5. naliczanie dla każdego użytkownika zasobu przypisów z tytułu czynszu, odszkodowania
    i mediów na kartotekach indywidualnych użytkowników,
  6. terminowe i prawidłowe wystawianie dokumentów księgowych (faktur, faktur korygujących, not księgowych) oraz terminowe ich dostarczanie do najemców i użytkowników zasobu,
  7. przygotowywanie użytkownikom zasobu zawiadomień o zmianie opłat za korzystanie z zasobu,
  8. przyjmowanie oświadczeń użytkowników o osobach wspólnie zamieszkujących w lokalu,
  9. dokonywanie czynności zmierzających do regulacji stanu prawnego lokali po zgonie najemcy,
  10. zamykanie umów w systemie GRANIT (sprzedaż lokali, eksmisje, zdania lokalu)
  11. weryfikacja prawidłowości ewidencjonowania powierzonych zadań w Zintegrowanym Systemie Informatycznym Wspierającym Zarządzanie Nieruchomościami „GRANIT”,

4. Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,70%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą
    o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
    Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: gabriela.buhl@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodnośćz prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem” i podpisem,
  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  3. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  4. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru  Karnego),
  5. oświadczenie kandydata o cieszeniu się nieposzlakowaną opinią,
  6. kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie lub oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów,
  7. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00)
lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 9 listopada 2018r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko ds. umów”  - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.     

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu – z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19. Mogą się państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@mzlk.opole.pl. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania kandydata na pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru zostaną komisyjnie zniszczone po upływnie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewyłonienia kandydata – po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

             DyrektorMiejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Ilość odwiedzin: 2827
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: stanowisko ds. umów
Podmiot udostępniający: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Gabriela Buhl
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Gabriela Buhl
Data wytworzenia informacji: 2018-10-23 10:48:58
Data udostępnienia informacji: 2018-10-23 10:48:58
Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-13 12:21:26

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner