|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. umów
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa lub dyplomu
|
f) staż pracy – niewymagany
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) bardzo dobra znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość Kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Office
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych, lokali użytkowych, pracowni artystów, garaży, pomieszczeń gospodarczych, reklam, dzierżawy terenów oraz aneksów
w sprawie zmian w umowach najmu i dzierżawy,
- informowanie Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych UM Opola o zawartych umowach najmu lokali użytkowych, garaży i pomieszczeń gospodarczych oraz o wprowadzonych zmianach aneksami do tych umów,
- bieżące weryfikowanie prawidłowości stawek czynszowych oraz obciążeń za media,
- dokonywanie wszelkich zmian dotyczących stawek czynszu i opłat niezależnych od właściciela
w Zintegrowanym Systemie Informatycznym Wspierającym Zarządzanie Nieruchomościami „GRANIT”,
- naliczanie dla każdego użytkownika zasobu przypisów z tytułu czynszu, odszkodowania
i mediów na kartotekach indywidualnych użytkowników,
- terminowe i prawidłowe wystawianie dokumentów księgowych (faktur, faktur korygujących, not księgowych) oraz terminowe ich dostarczanie do najemców i użytkowników zasobu,
- przygotowywanie użytkownikom zasobu zawiadomień o zmianie opłat za korzystanie z zasobu,
- przyjmowanie oświadczeń użytkowników o osobach wspólnie zamieszkujących w lokalu,
- dokonywanie czynności zmierzających do regulacji stanu prawnego lokali po zgonie najemcy,
- zamykanie umów w systemie GRANIT (sprzedaż lokali, eksmisje, zdania lokalu)
- weryfikacja prawidłowości ewidencjonowania powierzonych zadań w Zintegrowanym Systemie Informatycznym Wspierającym Zarządzanie Nieruchomościami „GRANIT”,
4. Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,70%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą
o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: gabriela.buhl@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodnośćz prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie kandydata o cieszeniu się nieposzlakowaną opinią,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie lub oryginał zaświadczenia o ukończeniu studiów,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia 9 listopada 2018r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. umów” - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych), informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu – z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19. Mogą się państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@mzlk.opole.pl. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania kandydata na pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru zostaną komisyjnie zniszczone po upływnie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub w przypadku niewyłonienia kandydata – po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
DyrektorMiejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 2827 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | stanowisko ds. umów | Podmiot udostępniający: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Gabriela Buhl | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Gabriela Buhl | Data wytworzenia informacji: | 2018-10-23 10:48:58 | Data udostępnienia informacji: | 2018-10-23 10:48:58 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-11-13 12:21:26 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|