logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła

 w Opolu,  45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi                             im. Karola Musioła w Opolu, 

  1. Ogłasza nabór na stanowisko – inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Adres jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Karola Musioła w Opolu,  45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

       2. Określenie stanowiska :

inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

       3. Wymiar etatu:

niepełny wymiar czasu pracy tj. ½ etatu

       4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie: wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • nieposzlakowana opinia,
  • brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  • osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • Umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne.
  • Biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku inspektora ds. bhp.
  • Znajomość przepisów z zakresu bhp, ochrony przeciwpożarowej, kodeksu pracy, karty nauczyciela, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
  • Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.

6.  Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
  • Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycję przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
  • Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania ergonomii na stanowiskach pracy.
  • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków uczniów i pracowników przy pracy oraz  w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.
  • Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków uczniów i pracowników przy pracy.
  • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa  i higieny pracy.
  • Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się  z wykonywaną pracą.
  • Współpraca z właściwymi osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników. 
  • Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:
    • podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,
    • podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy.
  • Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.
  • Przeprowadzanie wymaganych prawem szkoleń bhp dla nowo zatrudnionych pracowników oraz zmieniających stanowiska pracy.
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i przeciwpożarowych.
  • Sporządzanie sprawozdań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz z czynności przeciwpożarowych.
  • Bieżące zapoznawanie się z aktualnymi przepisami dotyczącymi zagrożeń bhp.
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Nadzór nad prawidłowością i terminowością szkoleń w dziedzinie bhp i p.poż.
  • Opracowanie programu szkoleń w zakresie bhp i p.poż.
  • Przeprowadzanie próbnej ewakuacji szkoły.
  • Prowadzenie wszystkich zagadnień związanych z oceną ryzyka zawodowego.

 

7. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • CV wraz z oświadczeniem wyrażającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz.U. z 2016 r. poz.23),
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  • oświadczenie o niekaralności.

      8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

Praca w budynku (brak windy) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu w pełnym wymiarze czasu pracy, samodzielna, z przewagą wysiłku  umysłowego, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze) w  ustalonym czasie pracy.

    9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  lutym 2018 r. wynosił 0%.

10. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5                   z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu, ul. Mjr. Hubala 2, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko urzędnicze  – inspektor ds. bhp” w terminie do dnia 13 kwietnia 2018. do godz. 15.30.

       Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do sekretariatu Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.                                O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła  w Opolu.     

                                                                                        

 

                                                                       mgr Alicja Mielniczuk

                                                                       Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5

                                                     z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Musioła w Opolu 

Ilość odwiedzin: 2376
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Odziałami Integracyjnymi
Skrócony opis: inspektor ds.bezpieczeństwa i higieny pracy
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Mielniczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2018-03-29 13:16:32
Data udostępnienia informacji: 2018-03-29 13:16:32
Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-27 09:50:48

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner