logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY W OPOLU

ul. Strzelców Bytomskich 1    45 – 084 Opole

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Referent ds. administracyjnych

                wymiar 0,50 etatu

     1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie średnie

 

Kserokopia  świadectwa

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagań

a) obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych ksero, fax

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) znajomość przepisów dotyczących wypoczynku dzieci i młodzieży

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) cechy osobowe: sumienność, dokładność, punktualność, wysoka odporność na stres, kultura osobista, kreatywność, umiejętność redagowania tekstów oraz prowadzenia prezentacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
  2. Udzielanie informacji, przyjmowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizacji  wyjazdowych form letniego i zimowego wypoczynku
  3. Współpraca ze szkołami w zakresie organizowanych  imprez , przygotowanie dokumentacji do imprezy, rozliczanie i przyjmowanie protokołów
  4. Kontakt z mediami promujący imprezy organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury
  5. Udzielanie informacji i prowadzenie dokumentacji dotyczącej rekrutacji uczestników zajęć   
  6. Zastępstwo pracownika w sekretariacie placówki
  7. Prawidłowe rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji powierzonych spraw z zastosowaniem rzeczowego wykazu akt

 

  1. Informacja  o warunkach pracy na stanowisku referenta ds. administracyjnych

  Praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego. Praca wymagająca kontaktu z ludźmi, obsługi interesantów. Praca lekka, samodzielna z bezpośrednim dostępem do komputera i drukarki. Stanowisko pracy w pokoju dwuosobowym w przyziemiu  w  budynku Głównym Młodzieżowego Domu Kultury.

 

  1. W miesiącu lutym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%

 

      6.       Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)     dokumenty wymienione powyżej

  1. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.  poz. 902 ze zmianami )

i podpisem

 

  1. list motywacyjny,

 

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Młodzieżowego Domu Kultury 45-084 Opole ul. Strzelców  Bytomskich 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. administracyjnych w terminie do dnia 13 kwietnia 2018r.

           

Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu  po wyżej określonym terminie oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Młodzieżowego Domu Kultury w  Opolu.

 

 

W związku z art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych

 ( Dz.U. z 2016 poz.922 ze zmianami) informuję, że administratorem danych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Młodzieżowy Dom Kultury – Dyrektor z siedzibą w Opolu 45 – 084,

  ul. Strzelców Bytomskich 1.Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

            Dyrektor

Młodzieżowego Domu Kultury

Elżbieta Marciniszyn

Ilość odwiedzin: 3831
Nazwa dokumentu: Młodzieżowy Dom Kultury
Skrócony opis: referent ds.administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Marciniszyn
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2018-03-26 13:50:59
Data udostępnienia informacji: 2018-03-26 13:50:59
Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-27 09:45:13

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner