DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W OPOLU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista ds. kadr - 0,25 etatu
- Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu
Ul. Wróblewskiego 7
45-760 Opole
Tel. 77 474-40-80
2.Określenie stanowiska służbowego:
Specjalista ds. kadr
3.Wymiar etatu:
0,25 etatu (10 godzin tygodniowo)
4. Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie średnie – wymagany 2-letni staż pracy, wykształcenie wyższe – wymagany 1 rok pracy.
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku w dziale kadr lub na stanowisku sekretarza w jednostkach budżetowych.
5.Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów w zakresie prawa pracy w tym przepisów funkcjonujących w oświacie;
- Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Internet);
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz jego rozwiązaniem,
bieżąca obsługa spraw pracowników.
2. Prowadzenie akt osobowych zgodnie z przepisami.
3. Kierowanie pracowników na badania lekarskie.
4. Prowadzenie elektronicznej ewidencji kadrowej pracowników w programie „Kadry Optivum”.
5. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, rocznego planu urlopów.
6. Ustalanie uprawnień pracowników do wysługi lat, nagrody jubileuszowej, urlopów wypoczynkowych,
okolicznościowych, macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych, urlopów dla poratowania zdrowia.
7. Przygotowywanie dokumentów emerytalnych lub rentowych pracowników przechodzących na emeryturęlub rentę.
8. Przygotowywanie i kompletowanie materiałów dotyczących okresowych ocen pracowników samorządowych.
9. Sporządzanie i przygotowanie zestawień sprawozdawczych do SIO w zakresie spraw kadrowych.
10.Prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.
11.Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu prowadzonych spraw kadrowych.
12. Archiwizowanie dokumentów.
13. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.
7. Warunki pracy na stanowisku:
1. Usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, bez windy.
2. Praca przy komputerze, wymagająca dobrego wzroku,
3. Bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
4. Praca w wymiarze 1/4 etatu.
8. W miesiącu wrześniu grudniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0 %.
9. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny
2. CV, uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016r. poz. 902) i podpisem.
3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5. kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6. kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
7. kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych z zagadnieniami dotyczącymi stanowiska, na które przeprowadza się nabór,
8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw
publicznych
9. oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
10. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
11.oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku
12. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych)
13. podanie o przyjęcie na stanowisko specjalista ds.kadr
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Opolu przy ul. Wróblewskiego 7 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. kadr” w terminie do dnia 25.01.2018 r. do godz. 15.30. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Opolu, ul. Wróblewskiego 7.
Dodatkowych informacji udziela:
Dyrektor PSP nr 10 w Opolu, ul. Wróblewskiego 7, Tel. (77) 4744080
Dyrektor PSP nr 10 w Opolu
im. Henryka Sienkiewicza
Robert Nawrocki