logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 

Stanowisko ds. eksploatacji

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

oświadczenie

e) wykształcenie: średnie lub wyższe

kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu

 

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 a) znajomość ustawy o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 b) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 c) znajomość kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 d) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 e) znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 f) umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Office

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 g) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własne

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 h) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności
    w zakresie:

a) zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,

b) zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonychdo utrzymania,

c) przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,

d) realizacji przeglądów, konserwacji, eksploatacji i remontów placów zabaw, boisk sportowych oraz innych miejsc rekreacji,

e) inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania,

2. Rozpatrywanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego
oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych
i socjalnych,

3. Przygotowanie oraz nadzorowanie inwestycji związanych z budową placów zabaw oraz innych miejsc rekreacji realizowanych przez jednostkę,

4. Reprezentowanie Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w przeprowadzanych procedurach egzekucji komorniczej,

5. Uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,

6. Nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,

7. Załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,

8. Reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,

9. Opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,

10. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania eksploatacyjne,

11. Sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,

12. Uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,

13. Prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,

14. Rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,

15. Dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,

16. Współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,

17. Sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,

18. Terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,

19. Kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,

20. Kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,

21. Nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,

22. Zarządzanie nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole i Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,

23. Terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi,

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca pracy w terenie, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. list motywacyjny,
  2. CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922) oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem,
  3. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola,
  4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru  Karnego),
  7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  8. kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
  9. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00,
pt.: 7:30-14:00) w terminie do dnia 12 grudnia 2017 r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji” - decyduje data faktycznego wpływu
do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.    

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania osoby na pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Ilość odwiedzin: 3192
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: stanowisko ds. eksploatacji
Podmiot udostępniający: MZLK w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Gabriela Buhl
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Gabriela Buhl
Data wytworzenia informacji: 2017-12-01 09:05:33
Data udostępnienia informacji: 2017-12-01 09:05:33
Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-13 10:25:35

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner