|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. eksploatacji
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie: średnie lub wyższe
|
kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu
|
f) staż pracy: minimum 3 lata pracy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e)umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f)rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność
w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji, umiejętność analitycznego myślenia
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prawidłowe rozliczanie, współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
- terminowe i prawidłowe przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących zasobu komunalnego z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
- nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- przygotowywanie deklaracji podatku od nieruchomości dla przekazanego w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole,
- przygotowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla przekazanego w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
- kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,
- nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
- przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych,
w których Gmina posiada udziały,
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych
ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
- rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
- terminowe sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
- terminowe realizowanych powierzonych zadań,
- terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi,
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Kompletne aplikacje należy składać w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00,
pt.: 7:30-14:00) w terminie do dnia 23 stycznia 2017 r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji” - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. z 2016r., poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu – Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu z siedzibą w Opolu 45-057, ul. Ozimska 19. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania osoby na pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 3606 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | stanowisko ds. eksploatacji | Podmiot udostępniający: | MZLK w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Gabriela Buhl | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Gabriela Buhl | Data wytworzenia informacji: | 2017-01-12 12:55:27 | Data udostępnienia informacji: | 2017-01-12 12:55:27 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-01-24 10:59:05 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|