logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                         

               DYREKTOR PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 5  W OPOLU                                           

                                 ogłasza nabór  na wolne stanowisko urzędnicze

                                                     główny księgowy

 

I. Adres Jednostki:

  

Przedszkole Publiczne Nr 5

ul.  Sienkiewicza 36

45-037 Opole

 

II.  Określenie stanowiska :

Główny księgowy

Wymiar etatu : 0,5 etatu  -  20 godzin tygodniowo

 

 III.  Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

     1. Obywatelstwo polskie.

     2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym   stanowisku tj.          ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe,                  uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co               najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

      3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych .

      4. Kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi                   gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,                   przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.   

      5.Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.

 

IV. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

      1. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.

      2. Znajomość gospodarki finansowej jednostki budżetowej.

       3. Znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych,    o odpowiedzialności za naruszenie praw publicznych, prawo zamówień publicznych.

      4. Znajomość sprawozdawczości jednostki organizacyjnej gminy.

      5. Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego.

      6. Biegła znajomość komputera (Word, Excel, Internet, Microsoft Office).

      7. Znajomość obsługi programu finansowo-księgowego.

       8. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność logicznego myślenia.

 

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

       1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.

       2. Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę środkami budżetowymi i pozabudżetowymi.

       3. Odpowiedzialność za przestrzeganie dyscypliny finansowo-budżetowej oraz zasad prawidłowej                            i oszczędnej gospodarki budżetowej.

       4. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.

       5. Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki.

       6. Sporządzanie planów dochodów i wydatków budżetowych oraz działalności pozabudżetowej.

       7. Dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych  i finansowych z planem finansowym.

       8. Organizowanie inwentaryzacji składników majątkowych w przedszkolu.

 

VI. Warunki pracy na danym stanowisku :

  1. Miejsce pracy : Przedszkole Publiczne Nr 5 w Opolu – praca siedząca.
  2. Praca przy komputerze.
  3. Pokój administracji na parterze .
  4. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego wymagającego dobrego wzroku.

 

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W Przedszkolu Publicznym Nr 5 w Opolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej    i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu   wrześniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił 4,4%.

 

     VIII. Wymagane dokumenty :

Kandydat na wolne stanowisko urzędnicze obowiązany jest przedstawić :

1.   Życiorys  z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) odręcznie podpisany.

2.   List motywacyjny odręcznie podpisany .

3.   Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie .

4.   Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5.   Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.

6.   Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych.

7.  Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych.

8.   Oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne .

9.   Dokument potwierdzający niepełnosprawność  w przypadku osób niepełnosprawnych.

10. Oświadczenie o niekaralności.

11. Oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku urzędniczym.  

12. Podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2014r poz. 1182).

  

IX. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów :

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii przedszkola lub przesłać pocztą na adres placówki:  Przedszkole Publiczne Nr 5 ul.  Sienkiewicza 36, 45- 037 Opole, w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem : „Nabór na stanowisko urzędnicze –  główny księgowy w Przedszkolu Publicznym Nr 5 w Opolu”.  Nie dopuszcza się przekazywania dokumentów drogą elektroniczną.

Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia naboru do dnia 28.11.2016r. w godz. 8:00 – 15:00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani  o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, www.archiwum.bip.um.opole.pl, www.bip-pp5.opole.pl, oraz na tablicy informacyjnej w Przedszkolu Publicznym Nr 5 w Opolu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu : 77/454 2868. Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane w kancelarii Przedszkola Publicznego Nr 5 w Opolu przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.

 

Dyrektor Przedszkola Publicznego Nr 5  w Opolu.

mgr  Jolanta Haracz

Ilość odwiedzin: 2307
Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 5 w Opolu
Skrócony opis: główny księgowy
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Haracz
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2016-10-14 09:01:08
Data udostępnienia informacji: 2016-10-14 09:01:08
Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-14 09:08:57

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner