MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
INSPEKTOR
w Zespole ds. Kontroli Wewnętrznej i Windykacji
w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36B
I. Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym ,
-
co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wysoki poziom moralności,
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie obowiązków na stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
-
preferowany staż pracy w jednostce administracji publicznej,
-
preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie windykacji należności,
-
dobra znajomość przepisów prawa, zwłaszcza z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz aktów wykonawczych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
-
umiejętność interpretacji przepisów prawa,
-
umiejętności analityczne,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
odporność na stres,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność,
-
aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista,
-
biegła obsługa komputera (Pakiet Office ).
II. Główne obowiązki na w/w stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań zmierzających do zaspokojenia wierzytelności MOPR;
2. Kontrolowanie stanu zaległości;
3. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych:
- Wystawianie upomnień w związku z brakiem terminowych wpłat,
- Kierowanie tytułów wykonawczych wraz z ich ewidencją do właściwych organów egzekucyjnych;
4.Poszukiwanie informacji o dłużniku i jego majątku;
5. Niezwłoczne zawiadamianie organu egzekucyjnego o:
- zmianie wysokości należności pieniężnych objętych tytułem wykonawczym,
- zdarzeniu mającym wpływ na postępowanie egzekucyjne,
- uzyskanej informacji o zobowiązanym i jego majątku;
6. Wysyłanie zapytań o stan przebiegu postępowania egzekucyjnego;
7. Przygotowywanie i przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji o powstaniu zaległości z tytułu ponoszenia opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej przez rodziców biologicznych;
8. Aktualizacja danych przekazanych do biura informacji gospodarczej;
9. Prowadzenie wymagalnych ewidencji i rejestrów;
10. Prowadzenie teczek windykacyjnych zawierających dokumenty dotyczące przebiegu prowadzonego postępowania o przymusowe wyegzekwowanie należności wobec poszczególnych dłużników;
11. Korespondencja i obsługa informacyjna dłużników w zakresie prowadzonych spraw.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36B, do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych, praca na parterze, łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny.
IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu wrzesień 2016 wynosił powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl , pliki do pobrania),
-
kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp., ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
u osoby niepełnosprawnej- dokument potwierdzający niepełnosprawność,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze – Inspektor w ZKW”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36, w terminie do dnia 21 października 2016r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.
Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, ze kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze oraz orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.
6 października 2016r.
dr Zdzisław Markiewicz
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Opolu