logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU

45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36

ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy

KSIĘGOWA

w Dziale Finansowym

w wymiarze 1 etatu

 

I. Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko:

  1. niezbędne:

  2. obywatelstwo polskie,

  3. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

  4. co najmniej 2- letni staż pracy w księgowości jednostek sektora finansów publicznych,

  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. nieposzlakowana opinia,

  8. wysoki poziom moralności,

  9. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie obowiązków na stanowisku.

 

  • dodatkowe:

  • wykształcenie ekonomiczne,

  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,

  • znajomość przepisów z zakresu zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem, przede wszystkim znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości oraz znajomość przepisów wykonawczych do tych ustaw,

  • biegła obsługa komputera (Pakiet Office, programy księgowe),

  • umiejętność pracy w zespole,

  • komunikatywność, wysoka kultura osobista,

  • sumienność i dokładność.

 

II. Główne obowiązki na w/w stanowisku:

  1. przygotowywanie i segregowanie dokumentów księgowych dotyczących dochodów budżetowych związanych z odpłatnościami za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, nienależnie pobranymi świadczeniami z pomocy społecznej, nienależnie pobranymi świadczeniami z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i odpłatnością za posiłki ,

  2. dekretowanie i ewidencjonowanie dowodów księgowych o których mowa w ust. 1,

  3. Stała, ciągła, bieżąca kontrola poprawności formalnej i kompletności ewidencjonowanych dokumentów, w tym współpraca z komórkami merytorycznymi w celu zapewnienia- poprawności formalnej dokumentów,

  4. Prowadzenie ewidencji księgowej na kontach syntetycznych i analitycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, klasyfikacją budżetową oraz wprowadzonymi procedurami,

  5. Monitorowanie na bieżąco, pod kątem terminowych zapłat, sald kont zespołu 2 związanych z:

  6. odpłatnościami za pobyt dziecka w pieczy zastępczej,

  7. nienależnie pobranymi świadczeniami z pomocy społecznej,

  8. nienależnie pobranymi świadczeniami z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

  9. odpłatnością za usługi w ośrodkach wsparcia,

  10. Terminowe naliczanie odsetek i ich ewidencja,

  11. Sprawdzanie dowodów pod względem formalno – rachunkowym,

  12. Sporządzanie miesięcznych informacji o stanie należności wymagalnych na koniec danego miesiąca i przekazywania ich do windykacji oraz do komórek merytorycznych,

  13. Dokonywanie odpisów aktualizujących należności, o których mowa w ust. 1,

  14. Sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.

 

III. Warunki pracy na w/w stanowisku:

praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych, łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca na pierwszym piętrze, w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.

 

IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:

procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2016r. wynosił powyżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl , pliki do pobrania ),

  3. kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,

  4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,

  5. dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp., ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,

  6. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  7. u osoby niepełnosprawnej- dokument potwierdzający niepełnosprawność,

  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

 

VI. Sposób i termin składania ofert:

Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze Księgowa w Dziale Finansowym”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 30 września 2016r.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.

Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. Inne informacje:

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.

Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest przedłożenie oryginału

aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, ze kandydat do pracy nie

figuruje w rejestrze oraz orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.

 

 

20 września 2016r.

 

dr Zdzisław Markiewicz

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie

w Opolu 

Ilość odwiedzin: 2724
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Skrócony opis: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy KSIĘGOWA w Dziale Finansowym w wymiarze 1 etatu
Podmiot udostępniający: Justyna Raj
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2016-09-20 13:07:50
Data udostępnienia informacji: 2016-09-20 13:07:50
Data ostatniej aktualizacji: 2016-09-20 13:17:17

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner