|
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy
KSIĘGOWA
w Dziale Finansowym
w wymiarze 1 etatu
I. Wymagania dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko:
-
niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
-
co najmniej 2- letni staż pracy w księgowości jednostek sektora finansów publicznych,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wysoki poziom moralności,
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie obowiązków na stanowisku.
-
dodatkowe:
-
wykształcenie ekonomiczne,
-
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
-
znajomość przepisów z zakresu zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem, przede wszystkim znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości oraz znajomość przepisów wykonawczych do tych ustaw,
-
biegła obsługa komputera (Pakiet Office, programy księgowe),
-
umiejętność pracy w zespole,
-
komunikatywność, wysoka kultura osobista,
-
sumienność i dokładność.
II. Główne obowiązki na w/w stanowisku:
-
przygotowywanie i segregowanie dokumentów księgowych dotyczących dochodów budżetowych związanych z odpłatnościami za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, nienależnie pobranymi świadczeniami z pomocy społecznej, nienależnie pobranymi świadczeniami z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i odpłatnością za posiłki ,
-
dekretowanie i ewidencjonowanie dowodów księgowych o których mowa w ust. 1,
-
Stała, ciągła, bieżąca kontrola poprawności formalnej i kompletności ewidencjonowanych dokumentów, w tym współpraca z komórkami merytorycznymi w celu zapewnienia- poprawności formalnej dokumentów,
-
Prowadzenie ewidencji księgowej na kontach syntetycznych i analitycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, klasyfikacją budżetową oraz wprowadzonymi procedurami,
-
Monitorowanie na bieżąco, pod kątem terminowych zapłat, sald kont zespołu 2 związanych z:
-
odpłatnościami za pobyt dziecka w pieczy zastępczej,
-
nienależnie pobranymi świadczeniami z pomocy społecznej,
-
nienależnie pobranymi świadczeniami z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
-
odpłatnością za usługi w ośrodkach wsparcia,
-
Terminowe naliczanie odsetek i ich ewidencja,
-
Sprawdzanie dowodów pod względem formalno – rachunkowym,
-
Sporządzanie miesięcznych informacji o stanie należności wymagalnych na koniec danego miesiąca i przekazywania ich do windykacji oraz do komórek merytorycznych,
-
Dokonywanie odpisów aktualizujących należności, o których mowa w ust. 1,
-
Sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, zamontowany przy schodach wejściowych podjazd dla osób niepełnosprawnych, łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca na pierwszym piętrze, w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekka siedząca, wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2016r. wynosił powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl , pliki do pobrania ),
-
kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp., ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
u osoby niepełnosprawnej- dokument potwierdzający niepełnosprawność,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze Księgowa w Dziale Finansowym”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 30 września 2016r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.
Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest przedłożenie oryginału
aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, ze kandydat do pracy nie
figuruje w rejestrze oraz orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.
20 września 2016r.
dr Zdzisław Markiewicz
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Opolu
Ilość odwiedzin: | 2724 | Nazwa dokumentu: | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu | Skrócony opis: | MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy KSIĘGOWA w Dziale Finansowym w wymiarze 1 etatu | Podmiot udostępniający: | Justyna Raj | Osoba, która wytworzyła informację: | Justyna Raj | Osoba, która odpowiada za treść: | Justyna Raj | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Dzierżak | Data wytworzenia informacji: | 2016-09-20 13:07:50 | Data udostępnienia informacji: | 2016-09-20 13:07:50 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-09-20 13:17:17 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|