MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY W OPOLU
ul. Strzelców Bytomskich 1 45 – 084 Opole
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Starszy referent ds. bezpieczeństwa
Wymiar etatu 0,50 etatu
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) wykształcenie średnie
|
Kserokopia świadectwa
|
c) wymagany 2-letni staż pracy w tym w zakresie Bezpieczeństwa Informacji - 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
f) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
g) kwalifikacje w zakresie Administratora Bezpieczeństwa Informacji
|
Kserokopia dokumentu
|
h) brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) posiadanie uprawnień/szkolenia Auditora wewnętrznego wg normy ISO/IEC 27001
|
Kserokopia dokumentu
|
b) dobra znajomość przepisów wynikających z:
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli, kompetencje analityczne,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) umiejętności organizacyjne w szczególności w zakresie planowania i przewidywania różnego rodzaju zagrożeń, sytuacji kryzysowych,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) zdolność do podejmowania szybkich decyzji, umiejętność działania w warunkach kryzysowych i pod presją czasu,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) biegła obsługa komputera szczególnie MS Office,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) znajomość zagadnień związanych z BHP i ochroną przeciwpożarową,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w szczególności przez:
a) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
b) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji, o której mowa w art. 36 ust. 2 ustawy o ochronie danych osobowych, oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
c) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;
- prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, z wyjątkiem zbiorów,
o których mowa w art. 43 ust. 1, zawierającego nazwę zbioru oraz informacje, o których mowa w art. 41 ust. 1 pkt 2-4a i 7 ustawy o ochronie danych osobowych;
- monitorowanie działania zabezpieczeń wdrożonych w celu ochrony danych osobowych w systemach informatycznych;
- prowadzenie ewidencji wynikających z przepisów prawa, w których przetwarzane są dane osobowe w tym prowadzenie rejestru upoważnień pracowników w zakresie danych osobowych;
- zapoznawanie i szkolenie osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
- wdrażanie działań zapobiegawczych i rozwiązań systemowych w zakresie ochrony danych osobowych;
- kontrola budynków MDK w zakresie sprawdzania stanu bezpieczeństwa i zabezpieczenia pożarowego;
- udział w opracowaniu i aktualizowaniu Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego budynków MDK zgodnie
z obowiązującymi aktami normatywno – prawnymi w tym zakresie;
- wdrażanie procedur mających na celu poprawę bezpieczeństwa osób przebywających w budynkach MDK;
- udział w opracowaniu i weryfikacji zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących poprawy bezpieczeństwa i zabezpieczenia ppoż. w budynkach MDK;
- przedstawianie Dyrektorowi MDK propozycji dotyczących sposobu postępowania w przypadku wystąpienia innych zdarzeń o znamionach klęski lub katastrofy stwarzających zagrożenie dla życia lub zdrowia osób;
- prawidłowe rejestrowanie i prowadzeni dokumentacji powierzonych spraw z zastosowaniem rzeczowego wykazu akt.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku starszego referenta ds. bezpieczeństwa
Praca w budynku Głównym i Filiach Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu. Praca samodzielna, bezpośredni kontakt
z pracownikami, uczestnikami zajęć i imprez. Praca w równoważnym systemie czasu pracy, w tym również
w godzinach popołudniowych oraz sporadycznie w weekendy i święta. Bezpośredni dostęp do komputera i drukarki.
Stanowisko pracy w pokoju dwuosobowym w przyziemiu w budynku Głównym MDK .
5. W miesiącu lipcu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,5%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2016r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2014r.poz. 1202) i podpisem
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Młodzieżowego Domu Kultury 45-084 Opole
ul. Strzelców Bytomskich 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko starszego referenta ds. bezpieczeństwa w terminie do dnia 16 sierpnia 2016r do godziny 15.00.
Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu po wyżej określonym terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. O terminach rozmów kandydaci zakwalifikowani, spełniający określone wymagania, zostaną poinformowani telefonicznie.
Dyrektor
Młodzieżowego Domu Kultury
w Opolu
mgr Elżbieta Marciniszyn