DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACJI PROMOCJI I MARKETINGU
-
Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
- obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *
|
Oświadczenie
|
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
- nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
- wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
- staż pracy: minimum 5 lat, lub co najmniej 5 lat prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS
|
- prawo jazdy kat. B oraz sprawne prowadzenie samochodów osobowych
|
Kserokopia uprawnień oraz zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
2. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a. znajomość przepisów z zakresu:
- finansów publicznych
- ustawy o sporcie
- ustawy o samorządzie gminnym.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
b. znajomość struktury oraz statutu MOSiR w Opolu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
c. biegła umiejętność obsługi komputera w tym systemu operacyjnego Windows
i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office oraz mile widziana znajomość obsługi programów graficznych COREL, COREL PaintShop Pro, Photoshop
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
d. odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, rzetelność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
e. zainteresowanie sportem, rekreacją
i turystyką, kreatywność, innowacyjność, chęć podejmowania nowych wyzwań, umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej, odporność na stres, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, samodzielność
i wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność planowania
i organizacji projektów, dokładność oraz doskonała organizacja pracy, znajomość specyfiki procesów sprzedaży i marketingu, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
f. zdolność i wiedza w zakresie negocjacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
g. doświadczenie w koordynacji i nadzorze przy przygotowaniu materiałów reklamowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
h. umiejętność tworzenia strategii marketingowej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
i. umiejętność konstruowania komunikatów prasowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
j. umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
k. znajomość marketingu sportowego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
l. doświadczenie w organizacji konferencji prasowych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
m. znajomość obsługi: Facebook’a, Twitter’a oraz Instagramu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
n. współpraca ze środowiskiem sportowym, klubami sportowymi będzie dodatkowym atutem
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie całokształtem spraw będących w zakresie Działu Organizacji, Promocji i Marketingu,
2. kierowanie i organizowanie pracy Działu Organizacji, Promocji i Marketingu i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy,
3. należyta ochrona i wykorzystanie składników majątkowych MOSiR w podległej komórce organizacyjnej oraz właściwa gospodarka przekazanymi do dyspozycji środkami finansowymi,
4. reprezentowanie MOSiR w ramach i na podstawie posiadanego pełnomocnictwa,
5. przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym statutu, regulaminów, uchwał i zarządzeń oraz nadzór i kontrola ich przestrzegania przez pracowników,
6. podejmowanie na podstawie obowiązujących przepisów, zarządzeń Dyrektora i zadań MOSiR samodzielnych decyzji dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Działu Organizacji, Promocji i Marketingu,
7. przedstawienie wniosków w sprawie przyznawania środków niezbędnych dla zapewnienia realizacji zadań,
8. przygotowywanie wniosków zakupowych wraz opisem przedmiotu zamówienia, w tym wymagających przeprowadzania postepowania przetargowego według obowiązujących w MOSiR przepisów,
9. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOSiR oraz organizacjami zewnętrznymi w celu realizacji zadań statutowych związanych z powierzonym zakresem obowiązków,
10. prowadzenie kwartalnej sprawozdawczości wynikającej z działalności Działu Organizacji, Promocji i Marketingu,
11. opracowywanie przedmiotu zamówienia na usługi, dostawy zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych realizowanych dla potrzeb działu;
12. wnioskowanie do właściwego działu o zakup sprzętu, narzędzi i materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu oraz realizacja zakupu w zakresie pozostawionym do realizacji Kierownika Działu,
13. niezwłoczne raportowanie przełożonemu o wszelkich nieprawidłowościach związanych z funkcjonowaniem MOSiR oraz proponowanie optymalnych rozwiązań usunięcia tych nieprawidłowości,
14. archiwizacja dokumentacji zgodnie z prawem i zarządzeniem Dyrektora,
15. nadzór nad przygotowywaniem umów w zakresie merytorycznym Działu Organizacji, Promocji i Marketingu,
16. zapewnienie odpowiednich warunków BHP i bezpieczeństwa p.poż, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez podległych pracowników, jak również współpraca ze służbą BHP i p.poż.,
17. zapewnienie zgodnego z przepisami zabezpieczenia tajemnicy służbowej,
18. zapewnienie ochrony danych osobowych,
19. przygotowanie schematu organizacyjnego Działu Organizacji, Promocji i Marketingu,
20. zlecanie kontroli wewnętrznych i koordynacja realizacji zaleceń pokontrolnych w Dziale Organizacji, Promocji i Marketingu,
21. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora,
22. projektowanie i przedkładanie Dyrektorowi harmonogramu oraz budżetu imprez sportowo-rekreacyjnych na dany rok budżetowy,
23. inicjowanie organizacji nowych imprez o charakterze sportowo-rekreacyjnym,
24. nadzór nad organizacją i przeprowadzeniem imprez sportowo-rekreacyjnych na obiektach zarządzanych przez MOSiR,
25. planowanie i realizowanie działań marketingowych i promocyjnych MOSiR,
26. pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację zadań statutowych MOSiR.
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w równoważnym systemie czasu pracy, w tym również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy i święta. Podczas organizowania i przeprowadzania imprez praca na obiektach lub w miejscach administrowanych przez MOSiR w Opolu.
Praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z klientami i codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku i sprawności psychoruchowej.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
-
dokumenty wymienione powyżej,
-
życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.archiwum.bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
ul. Barlickiego 13,
Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Działu Organizacji Promocji i Marketingu w terminie do dnia 27 czerwca 2016 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.
Opole, dnia 17 czerwca 2016 r.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
Przemysław Zych