logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR 

MIĘDZYSZKOLNEGO OŚRODKA SPORTOWEGO W OPOLU

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Samodzielny referent ds. płac i księgowości

w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Opolu ul. Katowicka 14

1. Adres jednostki:

Międzyszkolny Ośrodek Sportowy

Ul. Katowicka 14, 45-061 Opole

2. Określenie stanowiska:

§         nazwa stanowiska: samodzielny referent ds. płac i księgowości

§         wymiar czasu pracy: 0,75 etatu,  tj. 30 godz. tygodniowo

3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

§         obywatelstwo polskie;

§          pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

§          brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu   za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia       publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

§        wykształcenie średnie i czteroletnie doświadczenie zawodowe lub wykształcenie wyższe i dwuletnie doświadczenie zawodowe;

§       nieposzlakowana opinia;

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

§  doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.

§  preferowane wykształcenie ekonomiczne.

§   znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości jednostek sektora finansów     publicznych.

§   umiejętność biegłej obsługi komputera i programów biurowych (Microsoft Office: MS Word,  MS Excel, poczta e-mail, wykorzystanie Internetu), mile widziana znajomość programu do obsługi bankowości elektronicznej oraz programów dla jednostek budżetowych firmy ProgMan

§  predyspozycje: samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,  systematyczność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

§  sporządzanie list płac pracowników , sporządzanie list płac dla umów zleceń,

§  sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS,

§  sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych,

§  sporządzanie sprawozdań finansowych z zakresu wynagrodzeń z zachowaniem obowiązujących terminów,

§  sporządzanie zaświadczeń dla pracowników i do ZUS,

§  sporządzanie sprawozdań GUS,

§  sporządzanie przelewów związanych z dokonaniem naliczonych wypłat,

§  przygotowanie dokumentów płacowych do archiwum,

§  analityczne prowadzenie kart dotyczących udzielania i spłaty pożyczek mieszkaniowych,

§  rozliczanie inwentaryzacji,

§  sporządzanie i przekazywanie w programie bankowym dyspozycji finansowych,

§  pomoc w sprawozdawczości finansowej.

6. Warunki pracy na stanowisku:

Praca  administracyjno – biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy, zadania realizowane głównie w siedzibie Ośrodka. Występują bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych i sanitarnych dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdów i wind, poruszanie się po budynku oraz korytarzach ). Praca z przewagą wysiłku umysłowego, praca przy komputerze-wymagająca dobrego wzroku.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Informuje się kandydatów, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji

zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu maju

2016r. wyniósł  2,0000 %.

8. Wymagane dokumenty:

§         list motywacyjny;

§        życiorys – curriculum vitae (CV) wraz z podpisaną klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. , poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r. , poz. 1202 z późn. zm.)”;

§         oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

§         kserokopia dowodu osobistego;

§         kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

§        kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej, a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej - zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia;

§        oświadczenie o nieposzlakowanej opinii lub dokumenty potwierdzające posiadanie nieposzlakowanej opinii np. referencje poprzednich zakładów pracy, miejsc odbywania stażu lub praktyk zawodowych;

§         kserokopie innych dokumentów potwierdzających  posiadane  umiejętności i kwalifikacje;

§         kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

§        oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

§        oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

§        oświadczenie kandydata o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych pozwalających na zatrudnienie na w/w   stanowisku;

§        kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;

9. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego  w Opolu ul. Katowicka 14   w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór kandydatów na stanowisko urzędniczesamodzielny referent ds. płac i księgowości”.

Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 13 czerwca 2016r.
do godz. 15.00.

Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów drogą pocztową.
O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego  w Opolu. Dokumenty niekompletne oraz dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Kandydatów, którzy zostali dopuszczeni do drugiego etapu naboru zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu posiedzenia Komisji.

 

  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Opolu.

 

                        Dyrektor
Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Opolu

                        Roman Firlus

Ilość odwiedzin: 2973
Nazwa dokumentu: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy
Skrócony opis: Samodzielny referent ds.płac i księgowości
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Roman Firlus
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2016-06-03 11:46:17
Data udostępnienia informacji: 2016-06-03 11:46:17
Data ostatniej aktualizacji: 2016-09-13 12:28:58

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner