logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-47/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 31 marca 2006 r.

 

 

w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.

 

Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do zarządzenia  Nr OR.I-0152-119/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29.12.2005 roku w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Urzędu Miasta Opola postanawiam, co następuje:

 

§ 1

Wprowadzam procedurę badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola stanowiącą załącznik do zarządzenia.

 

§ 2 

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia nad powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.

 

§ 3 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński

Załączniki do pobrania: 2006-04-04 09:41:50 - Załącznik (37.50 kB)
2006-04-04 09:43:50 - Załącznik do Procedury (39.00 kB)

Ilość odwiedzin: 4325
Nazwa dokumentu: OR.I-0152-47/06-zastąpione zarządzeniem Nr OR.I-0152-31/11 z dnia 28.01.2011 r.
Skrócony opis: w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Wydział Organizacyjny
Osoba, która odpowiada za treść: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2006-01-11 07:53:43
Data udostępnienia informacji: 2006-01-11 07:53:43
Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-31 09:51:59

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner