|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne
|
Kserokopia dyplomu
|
f) staż pracy: co najmniej 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy lub inne dokumenty poświadczające zdobyte doświadczenie zawodowe
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o własności lokali, znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) predyspozycje:
samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,
systematyczność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie przelewów środków pieniężnych dla Urzędu Miasta Opola dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w budynkach należących do gminy Opole.
- Uzgadnianie i rozliczanie salda dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z Urzędem Miasta Opola.
- Przygotowywanie przelewów środków pieniężnych dla wspólnot mieszkaniowych dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w budynkach z udziałem gminy Opole.
- Uzgadnianie i rozliczanie sald dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi ze wspólnotami mieszkaniowymi.
- Dokonywanie analiz ekonomicznych wydatków z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie obsługi zasobu komunalnego oraz jednostki, w postaci ewidencji analityczno-syntetycznej (dzienników, zestawień obrotów i sald), w systemie informatycznym, zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową.
- Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych wpływających do jednostki.
- Dekretowanie i ujmowanie w ewidencji księgowej otrzymanych dowodów księgowych, w szczególności: faktur, rachunków, not oraz zbiorczych dowodów księgowych, dotyczących zaliczek na pokrycie kosztów udziału gminy we wspólnotach mieszkaniowych i rozliczenia zużycia mediów.
- Wprowadzanie do rejestru zakupu VAT otrzymanych faktur zakupu oraz ujęcie faktur w ewidencji księgowej według miejsca powstania kosztu.
- Wprowadzanie do systemu informatycznego wyciągów bankowych i ich księgowanie.
- Przygotowywanie w systemie informatycznym poleceń przelewu środków pieniężnych w celu regulowania bieżących zobowiązań, na podstawie otrzymanych od kontrahentów faktur zakupu, not i rachunków oraz zbiorczych dowodów księgowych dotyczących zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych i innych dyspozycji, zatwierdzonych pod względem merytorycznym.
- Uzgadnianie sald kont księgowych, w tym sald kont rozrachunkowych z kontrahentami i najemcami.
- Dokonywanie kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym dochodów i wydatków.
- Dokonywanie analizy ekonomicznej wpływów z czynszów lokali mieszkalnych i użytkowych oraz wydatków związanych z eksploatacją i remontami budynków komunalnych.
- Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie rejestru VAT zakupu za poszczególne miesiące oraz weryfikacja jego prawidłowości.
- Rozliczanie podatku VAT w księgach rachunkowych, w tym uzgadnianie sald kont księgowych z rejestrami VAT zakupu i sprzedaży oraz deklaracją podatkową.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w ramach dostępnego limitu środków, z zachowaniem terminów płatności regulowanych zobowiązań.
- Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, zgodnie z przyjętymi zasadami, określonymi w polityce rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczaniem płac.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Opola (http://www.archiwum.bip.um.opole.pl/?id=5011),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o stażu pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni
z praw publicznych,
h. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
i.dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole lub przesłać na adres jednostki w terminie do dnia
4 kwietnia 2016 r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego.
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 3436 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | Stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego | Osoba, która wytworzyła informację: | Zofia Twarduś | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Zofia Twarduś | Data wytworzenia informacji: | 2016-03-23 11:37:54 | Data udostępnienia informacji: | 2016-03-23 11:37:54 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-04-05 08:07:05 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|