DYREKTOR
PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 im. KRÓLOWEJ JADWIGI
w OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
REFERENT DS. KADR
I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
- Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Królowej Jadwigi
ul. Małopolska 20
45-301 Opole
tel. (077) 455 28 03
2. Określenie stanowiska:
Referent ds. kadr i bezpieczeństwa informacji
wymiar etatu: 1 etat – ( 40 godzin)
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe kierunkowe – administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie itp.
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- Znajomość przepisów: w zakresie prawa pracy w tym przepisów funkcjonujących w oświacie oraz przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
- Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Internet).
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. W zakresie spraw kadrowych:
- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz jego rozwiązaniem.
- Prowadzenie akt osobowych.
- Prowadzenie elektronicznej ewidencji kadrowej pracowników w programie „Kadry Optivum”.
- Prowadzenie spraw awansu zawodowego nauczycieli.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
- Ustalanie uprawnień pracowników do: wysługi lat, nagrody jubileuszowej, urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych, urlopów dla poratowania zdrowia.
- Przygotowywanie załączników do arkusza organizacji pracy szkoły i aneksów.
- Przygotowywanie dokumentów emerytalnych lub rentowych pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę.
- Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu prowadzonych spraw kadrowych.
- Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów i instrukcji.
- Opracowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.
- Archiwizowanie dokumentów.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły.
B.W zakresie pełnienia funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji:
- Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
- Sprawowanie nadzoru nad systemem zabezpieczeń, nad przestrzeganiem zasad ochrony przetwarzania danych osobowych przez osoby upoważnione do przetwarzania danych.
- Nadzorowanie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom.
- Przygotowywanie wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych zbiorów danych oraz prowadzenie innej korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych.
- Prowadzenie oraz aktualizowanie dokumentacji, opisującej sposób przetwarzanych danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych.
6. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w pełnym wymiarze czasu pracy, na parterze i I piętrze (winda), z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze).
7. W miesiącu lutym 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,05 %.
8. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1182
z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 poz.1202 z późn. zm.) i podpisem,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych
z zagadnieniami dotyczącymi stanowiska, na które przeprowadza się nabór,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Królowej Jadwigi w Opolu,
ul. Małopolska 20, 45-301 Opole w terminie do dnia 14.03.2016r. do godz.1530,
w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem
i nr telefonu oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. kadr i bezpieczeństwa informacji”.
Decyduje data faktycznego wpływu do szkoły.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77/ 455 28 03
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej
nr 15 im. Królowej Jadwigi w Opolu i na stronie BIP PSP nr 15 (www.psp15.opole.bip.gov.pl)
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15
im. Królowej Jadwigi w Opolu
mgr Alicja Trojak