logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR

PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 im. KRÓLOWEJ JADWIGI

 w OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

  REFERENT DS. KADR  

I BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

                                              

  1. Adres jednostki:

 

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Królowej Jadwigi

ul. Małopolska 20

45-301 Opole

tel. (077) 455 28 03

 

     2. Określenie stanowiska:

 

Referent ds. kadr i bezpieczeństwa informacji

wymiar etatu: 1 etat – ( 40 godzin)

 

     3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe kierunkowe – administracja,  prawo,  ekonomia, zarządzanie itp.
  6. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.

 

     4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 

 

  1. Znajomość przepisów:  w zakresie prawa pracy w tym przepisów funkcjonujących w oświacie oraz przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.
  2. Biegła obsługa komputera (Word, Excel, Internet).
  3. Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia.
  4. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

 

       5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

A. W zakresie spraw kadrowych:

  1. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz jego rozwiązaniem.
  2. Prowadzenie akt osobowych.
  3. Prowadzenie elektronicznej ewidencji kadrowej pracowników w programie „Kadry Optivum”.
  4. Prowadzenie spraw awansu zawodowego nauczycieli.
  5. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
  6. Ustalanie uprawnień pracowników do: wysługi lat, nagrody jubileuszowej, urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych, urlopów dla poratowania zdrowia.
  7. Przygotowywanie załączników do arkusza organizacji pracy szkoły i  aneksów.
  8.  Przygotowywanie dokumentów emerytalnych lub rentowych pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę.
  9. Sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu prowadzonych spraw kadrowych.
  10. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów i instrukcji.
  11. Opracowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.
  12. Archiwizowanie dokumentów.
  13. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły.

 

B.W zakresie pełnienia funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji:

  1. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.
  2. Sprawowanie nadzoru nad systemem zabezpieczeń, nad przestrzeganiem zasad ochrony przetwarzania danych osobowych przez osoby upoważnione do przetwarzania danych.
  3. Nadzorowanie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom.
  4. Przygotowywanie wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych zbiorów danych oraz prowadzenie innej korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych.
  5. Prowadzenie oraz aktualizowanie dokumentacji, opisującej sposób przetwarzanych danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych.

 

      6. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15 w pełnym wymiarze czasu pracy, na parterze i I piętrze (winda), z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze).

 

      7. W miesiącu lutym 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
           o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,05 %.

 

      8. Wymagane dokumenty:

 

  • list motywacyjny,
  • CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r.  poz. 1182
    z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014  poz.1202 z późn. zm.) i podpisem,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych

z zagadnieniami dotyczącymi stanowiska, na które przeprowadza się nabór,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  • oświadczenie  o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15 im. Królowej Jadwigi w Opolu,
ul. Małopolska 20, 45-301 Opole  w terminie do dnia 14.03.2016r. do godz.1530,
w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem
i nr telefonu oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko referent ds. kadr i bezpieczeństwa informacji”.

Decyduje data faktycznego wpływu do szkoły.

Aplikacje, które wpłyną do szkoły po terminie, nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani
o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  77/ 455 28 03

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej
 nr 15 im. Królowej Jadwigi w  Opolu i na stronie BIP PSP nr 15 (www.psp15.opole.bip.gov.pl)

 

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 15

im. Królowej Jadwigi w  Opolu

mgr Alicja Trojak

 

 

Ilość odwiedzin: 3514
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
Skrócony opis: referent ds.kadr i bezpieczeństwa informacji
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Trojak
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2016-03-03 15:59:28
Data udostępnienia informacji: 2016-03-03 15:59:28
Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-24 11:30:54

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner