ZARZĄDZENIE NR OR.I–0152 -103/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 1 grudnia 2005 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia procedury wystawiania faktur VAT oraz sporządzanie rejestru VAT sprzedaży i zakupu w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt. 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.– 0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola. zmienionego zarządzeniem Nr OR.I-0152-30/2005 r Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r.
Zarządzam co następuje:
§ 1
w załączniku do zarządzenia NR OR.I – 0152-34/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia
21 czerwca 2005 r. w sprawie wprowadzenia procedury wystawiania faktur VAT
oraz sporządzanie rejestru VAT sprzedaży i zakupu w Urzędzie Miasta Opola
1. W rozdziale – III i IV w pkt 1 dodaje się po wyrazie