PRZEDSZKOLE PUBLICZNE INTEGRACYJNE NR 51 W OPOLU
ul. Jana Bytnara „Rudego” 1
Tel. 77 455 58 58
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
SAMODZ. REFERENTA ds. KADR 1/4 etatu (10 godz. tygod.)
Wymagania w stosunku do kandydatów:
1) wymagania niezbędne:
a) posiada obywatelstwo polskie;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
c) nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe;
d) posiada co najmniej wykształcenie średnie i kwalifikacje do pracy w kadrach,
e) posiada staż pracy: 4 lata – wykształcenie średnie, 2 lata – wykształcenie wyższe,
f) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku
g) znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa oświatowego oraz prawa pracy, a w szczególności:
- ustawy z dnia 07 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2004 r. nr 256 poz. 2572 j.t z późn. zm.);
- ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2014 poz. 191 j.t. późn. zm.);
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 j.t. z późn. zm),
- ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2015 r. poz.121 j.t.z późn. zm.);
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 poz. 1202 j.t. z późn. zm.)”.
- aktów wykonawczych do wskazanych wyżej ustaw.
2) wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomość obsługi kadrowej jednostek oświatowych;
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań
kadrowych, znajomość obsługi programu Kadry firmy Progman
c) umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, kreatywność, dobra organizacja
pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
Zakres odpowiedzialności i uprawnień:
1. Załatwianie wszelkich formalności związanych z przyjmowaniem, zwalnianiem oraz ze zmianami w trakcie zatrudnienia pracowników, kompletowanie oraz właściwe przechowywanie dokumentów,
2. Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników,
3. Prowadzenie list obecności i kart ewidencji czasu pracy pracowników,
4. Prowadzenie rejestrów pracowników dotyczących stażu pracy, nagród jubileuszowych,
ocen pracy, urlopów zdrowotnych, awansu zawodowego,
5. Załatwianie formalności związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub
rentę,
6. Sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkiego rodzaju sprawozdawczości dotyczącej spraw
kadrowych,
7. Sporządzanie planów urlopowych pracowników administracji i obsługi,
8. Przygotowywanie wymiarów wynagrodzeń pracowników,
9. Stosowanie zasad i przepisów określonych w ustawach o ochronie danych osobowych
i ochronie informacji niejawnych,
Warunki pracy na danym stanowisku :
1. Miejsce pracy : Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 51 w Opolu – praca siedząca.
2. Praca przy komputerze.
3. Pokój administracji na parterze.
4. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrego wzroku.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W przedszkolu Publicznym Integracyjnym Nr 51 w Opolu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił 0%.
Wymagane dokumenty:
Kandydat na wolne stanowisko urzędnicze obowiązany jest przedstawić :
1. Życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) odręcznie podpisany
2. List motywacyjny odręcznie podpisany
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie
4. Kserokopia dowodu osobistego
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
6. Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
7. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
9. Oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
10. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku
11. Dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych)
12. Podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182)
Dokumenty należy składać w siedzibie Przedszkola Publicznego Integracyjnego Nr 51 w Opolu przy ul. Jana Bytnara „Rudego” 1, a także przesyłać drogą pocztową, w terminie do dnia 18 grudnia 2015 r.
Dokumenty, które wpłyną do przedszkola po wyżej określonym terminie oraz niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Na dokumentach należy umieścić dopisek: „dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze”.
Dyrektor
Przedszkola Publicznego
Integracyjnego Nr 51 w Opolu
Marzena Stefanko