logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

GŁÓWNY KSIĘGOWY

(pełny etat)

 

1. Wymagania niezbędne

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego*

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak prawomocnego skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie: spełnienie jednego z powyższych warunków:

  1. ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, lub
  2. ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 – letnia praktyka w księgowości lub
  3. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów lub
  4.  posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

 

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

 

Uchwałą o wpisie do rejestru biegłych rewidentów lub legitymacja biegłego rewidenta

 

Certyfikat księgowego

f) staż pracy:

  1. co najmniej 3–letnia praktyka w księgowości w przypadku wykształcenia, o którym mowa w pkt. e) i.,
  2. co najmniej 6 – letnia praktyka w księgowości w przypadku wykształcenia, o którym mowa w pkt. e) ii.,

 

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS.

g) co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym

Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego

 

2. Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)

  • zagadnień rachunkowości budżetowej i obowiązujących zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych, dyscypliny finansów publicznych,
  • planu kont, klasyfikacji, księgowości oraz sprawozdawczości budżetowej,
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa  w zakresie pełnionych obowiązków
  • regulacji prawnych oraz umiejętność właściwej ich interpretacji i stosowania,
  • w zakresie prawa pracy (w tym: ustawy o pracownikach samorządowych), ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • statutu MOSiR,
  • regulaminu organizacyjnego MOSiR

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

b) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu,
a w szczególności znajomość pakietu MS  Office (Word, Excel), znajomość komputerowych programów finansowo-księgowych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) wysokie zdolności analityczne,  obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja czasu pracy swojego jak i podległych pracowników, odporność na stres i wysokie zdolności organizacyjne

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

d) odpowiedzialność, komunikatywność
i rzeczowość, sumienność, dokładność
i zaangażowanie w powierzone zadania, wysoka motywacja, dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

f) mile widziana bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. kierowanie i organizowanie pracy Działu Finansowo - Księgowego oraz nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;

2. prowadzenie rachunkowości MOSiR;

3. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;

4. dokonywania wstępnej kontroli:

  1. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  2. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych poprzez złożenie podpisu na dokumencie. Złożenie podpisu oznacza że:
  • Główny Księgowy nie zgłasza zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo pracowników oceny;
  • prawidłowości dokumentów dotyczących tej operacji i jej zgodności z prawem;
  • Główny Księgowy nie zgłasza zastrzeżeń do kompletności oraz formalno-rachunkowej rzetelności
    i prawidłowości dokumentów dotyczących tej operacji;
  • zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym;
  • zatwierdzono dowód księgowy do realizacji;
  • zatwierdzono dowód do ujęcia w księgach rachunkowych;

5. przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących zagadnień finansowych,
w szczególności:

a) zasad prowadzenie rachunkowości, w tym:

  • zakładowego planu kont;
  • instrukcji inwentaryzacyjnej;
  • instrukcji kasowej;
  • instrukcji w sprawie dochodzenia dochodów budżetowych jednostki;
  • gromadzenie, przechowywania i archiwizowania dokumentów księgowych;

b) instrukcji obiegu dokumentów księgowych oraz innych instrukcji wynikających z działalności jednostki, w tym naliczanie i pobór dochodów budżetowych;

6. nadzór nad przeprowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji wszystkich aktywów MOSiR, szczególnie składników majątkowych;

7. przygotowywanie projektów zakresu czynności dla pracowników Działu Finansowo -Księgowego;

8. przygotowywanie wniosków zakupowych wraz opisem przedmiotu zamówienia, w tym wymagających przeprowadzania postępowania przetargowego według obowiązujących  w MOSiR przepisów;

9. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez MOSiR;

10. kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych;

11. nadzór i kontrola list płac, rachunków za prace zlecone, naliczeń powodujących zobowiązań wobec ZUS, Urzędów Skarbowych i innych instytucji;

12. terminowe ściąganie należności z tytułu dochodów budżetowych, w przypadku braku zapłaty przekazywanie spraw do radcy prawnego w celu dochodzenia zaległości na drodze sądowej;

13. prowadzenie kwartalnej sprawozdawczości wynikającej z działalności Działu Finansowo - Księgowego;

14. analiza godzinowego rozkładu czasu pracy w Dziale Finansowo – Księgowym wraz ze sprawozdaniem - co najmniej raz w roku;

15. niezwłoczne raportowanie przełożonemu o wszelkich nieprawidłowościach związanych
z funkcjonowaniem MOSiR oraz proponowanie optymalnych rozwiązań usunięcia tych nieprawidłowości;

16. zapewnienie odpowiednich warunków BHP i bezpieczeństwa p. poż, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez podległych pracowników, jak również współpraca ze służbą BHP i p. poż.;

17. zapewnienie zgodnego z przepisami zabezpieczenia tajemnicy państwowej i służbowej; 

18. wnioskowanie do właściwego Działu o zakup sprzętu, narzędzi i materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Działu oraz realizacja zakupu w zakresie pozostawionym do realizacji Głównego Księgowego;

19. przygotowywanie wniosków zakupowych wraz opisem przedmiotu zamówienia, w tym wymagających przeprowadzania postępowania przetargowego według obowiązujących w MOSiR przepisów;

20. opracowywanie przedmiotu zamówienia na usługi, dostawy, roboty budowlane zgodnie
z ustawą o zamówieniach publicznych i zarządzeniem Dyrektora realizowanych dla potrzeb Działu Finansowo -Księgowego;

21. zapewnienie ochrony danych osobowych;

22. przekazywanie do Dyrektora informacji o przebiegu i wynikach realizacji zadań przez Dział Finansowo – Księgowy;

23. zlecanie kontroli wewnętrznych i koordynacja realizacji zaleceń pokontrolnych w MOSiR
w zakresie przypisanych zadań;

24. przygotowanie schematu organizacyjnego Działu Finansowo – Księgowego;

25. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej,

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem,

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.archiwum.bip.um.opole.pl  oraz w Dziale Administracyjno - Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu ul. Barlickiego 13.

 

Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Głównego księgowego w terminie do dnia 26 października 2015 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

 

Dyrektor

  Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu

   Przemysław Zych

 

Załączniki do pobrania: 2015-10-16 16:51:22 - Ogłoszenie o naborze Główny księgowy (239.16 kB)
2015-10-16 16:58:16 - Kwestionariusz osobowy (48.00 kB)

Ilość odwiedzin: 2847
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze: Główny księgowy
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Machowicz
Osoba, która odpowiada za treść: Przemysław Zych
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Machowicz
Data wytworzenia informacji: 2015-10-16 15:57:40
Data udostępnienia informacji: 2015-10-16 15:57:40
Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-16 17:27:48

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner