logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 PODINSPEKTOR (pełny etat)

 

1.   Wymagania niezbędne

 

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a)  obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie wyższe, preferowane: administracja

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

f)   staż pracy: 3 lata lub co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS

 

2.   Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym

Lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

  1. bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa               w zakresie pełnionych obowiązków, tj.:  ustawy o samorządzie gminnym, statutu MOSiR, regulaminu organizacyjnego MOSiR, ustawy o utrzymaniu czystości i  porządku w gminach, przepisów dot. finansów publicznych oraz zamówień publicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu,
    a w szczególności znajomość pakietu MS  Office (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. rzetelność i profesjonalizm w działaniu, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności organizacyjne, dobra organizacja pracy własnej, i zdyscyplinowanie

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. odpowiedzialność, komunikatywność i rzeczowość, sumienność, dokładność
    i zaangażowanie w powierzone zadania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

  1. wysoka motywacja,  dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. rejestracja i ewidencja i umów i aneksów zawartych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu wraz z elektroniczną archiwizacją,
  2. ewidencja i archiwizowanie regulaminów i zarządzeń Dyrektora MOSiR, zarządzeń Prezydenta miasta Opola dotyczących MOSiR oraz uchwał Rady Miasta Opola dotyczących MOSiR i przekazywanie informacji o nich w sposób przyjęty w jednostce,
  3. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów regulaminów i zarządzeń wewnętrznych,
  4. prowadzenie archiwum zakładowego,
  5. sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  6. prowadzenie ewidencji w zakresie gospodarowania odpadami,
  7. prowadzenie bieżącego monitoringu BIP Urzędu Miasta Opola w zakresie zarządzeń Prezydenta oraz uchwał Rady Miasta Opola dotyczących działalności MOSiR,
  8. obsługa korespondencji pocztowej i kurierskiej,
  9. prowadzenie ewidencji wystąpień i zaleceń pokontrolnych organów kontroli zewnętrznej,
  10. opisywanie wystawionych na MOSiR faktur i rachunków w zakresie zlecanych przez dział AG usług/dostaw,
  11. bieżąca współpraca z obiektami MOSiR, Urzędem Miasta Opola i innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań,
  12. prowadzenie z należytą starannością dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, jak również w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną,
  13. pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego,
  14. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej
i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.  Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy.

Praca wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, koncentracji, dobrej ostrości wzroku, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu
i Rekreacji w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem,
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.archiwum.bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
    ul. Barlickiego 13,
  5. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

 

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13
w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor
w terminie do dnia  12.10.2015 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2015-09-30 09:24:57 - Ogłoszenie o naborze PODINSPEKTOR (147.96 kB)
2015-09-30 11:52:33 - Kwestionariusz osobowy (48.00 kB)

Ilość odwiedzin: 3915
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze: Podinspektor
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Anita Śrutwa
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Lechowicz
Osoba, która wprowadzała dane: Anita Śrutwa
Data wytworzenia informacji: 2015-09-30 09:07:19
Data udostępnienia informacji: 2015-09-30 09:07:19
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-30 12:22:50

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner