ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-721/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 19 grudnia 2005 r.
w sprawie zmiany składu komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, monitorów oraz drukarek
Na podstawie art. 19, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§1
powołać komisję przetargową w składzie:
1. Dariusz DAUKSZ - Przewodniczący - Referat Informatyki.
2. Magdalena BRULEWSKA - Członek - Wydział Inwestycji Miejskich.
3. Radosław REMBIŚ - Sekretarz - Wydział Inwestycji Miejskich.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Referatowi Informatyki Urzędu Miasta Opola.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Traci moc Zarządzenie Nr OR.I-0151 -591/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 14 października 2005 r.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca prezydenta Miasta