logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko: Kierownik Referatu Eksploatacji i Organizacji

 

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) wykształcenie wyższe

Kserokopia  dyplomu ukończenia studiów

b) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

c) pełna zdolność do czynności prawnych,

    korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

e) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

f) doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie

o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy  lub inne dokumenty poświadczające zdobyte doświadczenie zawodowe

 

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość ustawy o własności lokali,

 

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

b) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

c) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku pracy

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

d) znajomość ustawy o finansach publicznych,

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

e) znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

f) doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych zadań określonych w ogłoszeniu

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

g) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

h) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

i) licencja zarządcy nieruchomości

kserokopia licencji

j) uczciwość, sumienność, rzetelność i profesjonalizm w działaniu, zaangażowanie w powierzone zadania, umiejętności organizacyjne

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

k)  zdolność do analitycznego myślenia

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

l) samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności  organizacyjne

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

ł) komunikatywność i wysoka kultura osobista

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

m) wysoka motywacja, dyspozycyjność

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, administracyjno-gospodarczych
    i zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie:
  1. zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
  2. zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
  3. zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa,
  4. przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,
  5. inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
    i podnoszących jakość zamieszkania,
  6.  opracowywanie założeń merytorycznych i organizacyjnych dostaw towarów i usług w ramach funkcjonowania Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
  7. realizowanie zamówień na zakup materiałów i usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
  8. przygotowywania dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadania,
  9. sporządzania sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
  10. prowadzenia spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
  11. uczestniczenia w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
  12. terminowego i prawidłowego realizowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    w zakresie zasobu komunalnego Gminy Opole.
    1. kontrola przedkładanych planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji infrastruktury terenów zewnętrznych stanowiących własność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
    2. nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,
    3. nadzorowanie realizacji oraz załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
    4. nadzorowanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych i socjalnych,
    5. przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina posiada udziały,
    6. reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,
    7. kontrola opracowywanych projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
    8. kontrola przygotowywanej dokumentacji przetargowej,
    9. kontrola sporządzanych sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
    10. uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
    11. nadzorowanie prowadzonych spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
    12. nadzorowanie rozliczeń rzeczowo-finansowych zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
    13. dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,
    14. współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
    15. kontrola sporządzanych sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
    16. nadzorowanie i terminowe przygotowywanie wewnętrznych dokumentów księgowych dotyczących płatności związanych z utrzymaniem części wspólnych nieruchomości oraz mediów we wspólnotach mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
    17. nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole  oraz Skarbu Państwa,
    18. terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
    19. kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
    20. nadzorowanie sporządzanych sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,
    21. nadzorowanie i terminowe przygotowywanie deklaracji podatku od nieruchomości dla przekazanego  w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole,
    22. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
    23. reprezentowanie Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w przeprowadzanych procedurach egzekucji komorniczej w zasobach komunalnych,
    24. nadzór nad terminowością załatwiania spraw przez pracowników referatu oraz nad terminowością udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi,
    25. nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
      w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
    26. nadzór nad  nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,
    27. rozliczenie rzeczowo-finansowe powierzonych zadań, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych do użytku,

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera), wymagająca pracy w terenie

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. list motywacyjny,
  2. CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1202)” i podpisem,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopię dowodu osobistego,
  5. kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
  7. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  9. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 7 września 2015r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

dotyczy naboru na stanowisko:  Kierownik Referatu Eksploatacji i Organizacji

Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

 

 

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

 

Ilość odwiedzin: 3499
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: Kierownik Referatu Eksploatacji i Organizacji
Osoba, która wytworzyła informację: Zofia Twarduś
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Zofia Twarduś
Data wytworzenia informacji: 2015-08-26 10:16:41
Data udostępnienia informacji: 2015-08-26 10:16:41
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-08 12:00:39

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner