|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko: Kierownik Referatu Eksploatacji i Organizacji
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy lub inne dokumenty poświadczające zdobyte doświadczenie zawodowe
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o własności lokali,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
b) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
c) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
d) znajomość ustawy o finansach publicznych,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
e) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
f) doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych zadań określonych w ogłoszeniu
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
g) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
h) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
i) licencja zarządcy nieruchomości
|
kserokopia licencji
|
j) uczciwość, sumienność, rzetelność i profesjonalizm w działaniu, zaangażowanie w powierzone zadania, umiejętności organizacyjne
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
k) zdolność do analitycznego myślenia
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
l) samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności organizacyjne
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
ł) komunikatywność i wysoka kultura osobista
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
m) wysoka motywacja, dyspozycyjność
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, administracyjno-gospodarczych
i zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie:
- zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
- zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi oraz Skarbu Państwa, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
- zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa,
- przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarbu Państwa nieruchomości,
- inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania,
- opracowywanie założeń merytorycznych i organizacyjnych dostaw towarów i usług w ramach funkcjonowania Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
- realizowanie zamówień na zakup materiałów i usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu,
- przygotowywania dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadania,
- sporządzania sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
- prowadzenia spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
- uczestniczenia w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- terminowego i prawidłowego realizowania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
w zakresie zasobu komunalnego Gminy Opole.
- kontrola przedkładanych planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji infrastruktury terenów zewnętrznych stanowiących własność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji,
- nadzorowanie realizacji oraz załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- nadzorowanie spraw związanych z nieprzestrzeganiem Regulaminu Porządku Domowego oraz zasad współżycia społecznego przez najemców i użytkowników lokali mieszkalnych i socjalnych,
- przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina posiada udziały,
- reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jej udziałem,
- kontrola opracowywanych projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
- kontrola przygotowywanej dokumentacji przetargowej,
- kontrola sporządzanych sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
- uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
- nadzorowanie prowadzonych spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych zadań,
- nadzorowanie rozliczeń rzeczowo-finansowych zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
- dokonywanie przeglądów zasobu komunalnego oraz Skarbu Państwa w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów eksploatacyjnych,
- współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
- kontrola sporządzanych sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
- nadzorowanie i terminowe przygotowywanie wewnętrznych dokumentów księgowych dotyczących płatności związanych z utrzymaniem części wspólnych nieruchomości oraz mediów we wspólnotach mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
- terminowe rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
- kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- nadzorowanie sporządzanych sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,
- nadzorowanie i terminowe przygotowywanie deklaracji podatku od nieruchomości dla przekazanego w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole,
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
- reprezentowanie Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w przeprowadzanych procedurach egzekucji komorniczej w zasobach komunalnych,
- nadzór nad terminowością załatwiania spraw przez pracowników referatu oraz nad terminowością udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi,
- nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa
w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
- nadzór nad nieruchomościami lokalowymi, budynkami oraz terenami zewnętrznymi stanowiącymi własność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa w zakresie realizowanych zadań,
- rozliczenie rzeczowo-finansowe powierzonych zadań, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych do użytku,
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera), wymagająca pracy w terenie
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1202)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 7 września 2015r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Referatu Eksploatacji i Organizacji
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 3499 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | Kierownik Referatu Eksploatacji i Organizacji | Osoba, która wytworzyła informację: | Zofia Twarduś | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Zofia Twarduś | Data wytworzenia informacji: | 2015-08-26 10:16:41 | Data udostępnienia informacji: | 2015-08-26 10:16:41 | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-09-08 12:00:39 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|