ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-728/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 22 grudnia 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Publiczne gimnazjum nr 2 Opole ul. Reymonta 43 -termomodernizacja obiektu
Na podstawie art. 19, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§1
powołać komisję przetargową w składzie:
1 . Andrzej JEDYNAKIEWICZ- Przewodniczący - Wydział Oświaty.
2. Andrzej WASILENKO - Członek - Wydział Inwestycji Miejskich.
3. Radosław REMBIŚ - Sekretarz - Wydział Inwestycji Miejskich.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Oświaty Urzędu Miasta Opola.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Traci moc Zarządzenie Nr OR.1-0151-301/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 13 czerwca 2005 r.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca prezydenta Miasta