ZARZĄDZENIE NR OR.I–0151-742/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 29 grudnia 2005 r.
w sprawie powołania Komisji ds. opiniowania wniosków oraz udzielania dofinansowania z Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu
Na podstawie § 52 ust. 5 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola (z późniejszymi zmianami) oraz pkt III – PLANOWANIE ppkt. 14 Regulaminu określającego zasady dysponowania środkami Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu, stanowiącego Załącznik do zarządzenia Nr OR.I.-0151- 727/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 22 grudnia 2005 r. – zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję ds. opiniowania wniosków oraz udzielania dofinansowania z Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu w składzie:
-
Stanisław Ciepły - Zastępca Prezydenta Miasta Opola
-
Tomasz Kwiatek - Radny Miasta Opola
-
Małgorzata Rabiega - Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
§ 2
Zakres zadań określa regulamin Komisji, będący załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr OR.II-0151-451/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 13 lipca 2004r.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński
Załącznik
do Zarządzenia Prezydenta
nr OR.I – 0151 - 742 / 2005
z dnia 29 grudnia 2005 r.
REGULAMIN KOMISJI
§ 1
Cel powołania Komisji
Celem Komisji jest nadzorowanie prawidłowości gospodarowania środkami Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pod względem legalności i celowości oraz zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 2
Komisja jest powołana Zarządzeniem Prezydenta Miasta Opola.
§ 3
Struktura Komisji
-
W skład Komisji wchodzą członkowie Komisji powołani przez Prezydenta Miasta.
-
W sytuacji, kiedy członek Komisji utraci możliwość, bądź sam rezygnuje
z udziału w pracach Komisji, Prezydent Miasta powołuje na jego miejsce nowego członka.
-
Prezydent Miasta może odwołać członka Komisji na skutek nieprzestrzegania przez tego członka niniejszego regulaminu.
§ 4
Organizacja pracy Komisji
-
Organizacja pracy:
-
posiedzenia Komisji odbywają się po złożeniu wniosków o przyznanie środków z Gminnego i Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, zwanych dalej