|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie średnie lub wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
|
Kserokopia uprawnień
|
g) staż pracy minimum 5 lat,
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
h) minimum rok na stanowisku związanym z nadzorem nad wykonywaniem remontów i konserwacji budownictwa mieszkaniowego
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość przepisów
z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) bardzo dobra znajomość ustawy
o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) bardzo dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) znajomość Statutu Miasta Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
j) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
k) licencja zarządcy nieruchomości
|
kserokopia licencji
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- planowanie remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole,
- przedkładanie do zatwierdzenia planów remontów i konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Gminy Opole oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
- sporządzanie planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków
z uwagi na zły stan techniczny,
- nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach remontów i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność Gminy Opole,
- załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów Gminy Opole,
- przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada udziały,
- reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych z jego udziałem,
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu Gminy Opole, opracowywanie wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów Gminy Opole,
- przygotowywanie dokumentacji technicznej do realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz rozbiórek,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania inwestycyjne i remontowe,
- nadzorowanie realizacji zadań inwestycyjnych,
- sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych realizowanych przez wydział,
- udział w komisjach odbiorowych związanych z realizowanymi zadaniami.
- sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
- prowadzenie spraw związanych z przeglądem, gwarancją i rękojmią realizowanych robót budowlanych,
- rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań inwestycyjnych i remontowych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
- uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
- rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
- kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań.
4. Warunki pracy na stanowisku:
O warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul.Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca oraz wymagająca chodzenia i wyjazdów w teren, wymagająca przebywania na wysokościach, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 29 czerwca 2015r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 3492 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | stanowisko ds. nadzoru budowlanego branży ogólnobudowlanej | Osoba, która wytworzyła informację: | Zofia Twarduś | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Zofia Twarduś | Data wytworzenia informacji: | 2015-06-19 13:08:18 | Data udostępnienia informacji: | 2015-06-19 13:08:18 | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-07-13 09:33:56 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|