Zarządzenie nr OR.I-0151-748/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 29 grudnia 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II - 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 11 stycznia 2006 r. l przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garaży położonych w Opolu przy ul.ul.: Kośnego 19-29, Jaronia 6, Sienkiewicza 29-31 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabella Kiczka - Szostak - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Kierownik Referatu Eksploatacji zasobów Gminnych Członek Komisji Przetargowej
3. Grażyna Kluska - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Specjalista Członek Komisji Przetargowej
4. Barbara Biegacz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Specjalista Członek Komisji Przetargowej
5.Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel Sp. z o.o.