logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (3/4 etatu)

 

1.   Wymagania niezbędne

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a)  obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

 

e)  wykształcenie średnie lub wyższe
 

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

f)   staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego – 2 lata;

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku trwania stosunku pracy

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS

 

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym

Lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

wiedza z zakresu:

  • prawa zamówień publicznych,
  • przepisów dot. finansów publicznych,
  • przepisów dot. samorządu gminnego i powiatowego

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności
w jednostkach samorządowych

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i Internetu, a w szczególności znajomość pakietu MS  Office (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

rzetelność, profesjonalizm i samodzielność w działaniu, doskonałe umiejętności organizacyjne,

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

odpowiedzialność, komunikatywność
i rzeczowość, sumienność, dokładność
i zaangażowanie w powierzone zadania

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, uwag i opinii oraz pism

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

wysoka motywacja,  dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowanie i przeprowadzenie procedur zakupów (postępowań) zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulaminem zamówień publicznych,
  2. kompleksowa obsługa wszystkich etapów postępowań przetargowych w sprawach o udzielenie zamówień publicznych, a w szczególności:
  • współpraca  innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowywanych postępowań,
  • weryfikacja dokumentów, takich jak wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne załączniki
    do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
  • publikacja ogłoszeń, udział w pracach komisji przetargowej, analiza ofert, sporządzanie protokołów oraz konstruowanie umów zawartych w wyniku przetargów,
  • sporządzanie planów zamówień oraz sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
  • koordynacja i nadzór nad realizacją umów oraz ich ewidencjonowanie.

 

 * Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej
i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.

Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

 

5.   Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu
i Rekreacji w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, mniej niż 6%.

 

6.   Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. dokumenty wymienione powyżej,
  2. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202), wraz z podpisem,
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej www.archiwum.bip.um.opole.pl. oraz w Dziale Administracyjno-Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu,
    ul. Barlickiego 13,
  5. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

 

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13
w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień  publicznych w terminie do dnia  08.06. 2015 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych

 

Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

w Opolu

   Przemysław Zych

                     

Załączniki do pobrania: 2015-05-27 14:31:42 - Ogłoszenie o naborze (126.28 kB)
2015-05-27 14:37:27 - Kwestionariusz osobowy (48.50 kB)

Ilość odwiedzin: 4647
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych 3/4 etatu
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Machowicz
Osoba, która odpowiada za treść: Przemysław Zych
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Machowicz
Data wytworzenia informacji: 2015-05-27 14:21:06
Data udostępnienia informacji: 2015-05-27 14:21:06
Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-21 10:26:08

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner