DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. eksploatacji
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne
lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) staż pracy: 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie zadań na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość kodeksu cywilnego w zakresie zadań na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość przepisów KPA w zakresie zadań na stanowisku pracy
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) ogólna znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
j) licencja zarządcy nieruchomości
|
kserokopia licencji
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
- sporządzania ewidencji ilości osób zamieszkałych w lokalach gminnych,
- sporządzania ewidencji sposobu segregacji odpadów komunalnych z lokali gminnych,
- sporządzania oświadczeń na potrzeby złożenia deklaracji,
- sporządzania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- sporządzania oświadczeń dotyczących ilości osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Opole w poszczególnych wspólnotach mieszkaniowych.
2. nadzorowania realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji.
3.załatwiania zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu.
4.reprezentowania Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
5.sporządzania sprawozdań i analiz z zakresu zadań eksploatacyjnych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w wymiarze pełnego etatu, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 10 kwietnia 2015r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych
Zofia Twarduś