logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe ekonomiczne

Kserokopia dyplomu

f) staż pracy: co najmniej 3 lata w księgowości

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o stażu pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o własności lokali, znajomość Statutu Miasta Opola

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word, Excel)

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  predyspozycje:

samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,

systematyczność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie obsługi zasobu komunalnego oraz jednostki, w postaci ewidencji analityczno-syntetycznej (dzienników, zestawień obrotów i sald), w systemie informatycznym, zgodnie z przyjętym planem budżetu, zakładowym planem kont oraz klasyfikacją budżetową.
  2. Sprawdzanie pod względem  formalno-rachunkowym dokumentów księgowych wpływających do jednostki.
  3. Dekretowanie i ujmowanie w ewidencji księgowej otrzymanych dowodów księgowych, w szczególności: faktur, rachunków, not oraz zbiorczych dowodów księgowych, dotyczących zaliczek na pokrycie kosztów udziału gminy we wspólnotach mieszkaniowych i rozliczenia zużycia mediów.
  4. Wprowadzanie do rejestru zakupu VAT otrzymanych faktur zakupu   oraz ujęcie faktur w ewidencji księgowej według miejsca powstania kosztu.
  5. Wprowadzanie do systemu informatycznego wyciągów bankowych i ich księgowanie.
  6. Przygotowywanie w systemie informatycznym poleceń przelewu środków pieniężnych w celu regulowania bieżących zobowiązań, na podstawie otrzymanych od kontrahentów faktur zakupu, not i rachunków oraz zbiorczych dowodów księgowych dotyczących zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych i innych dyspozycji, zatwierdzonych pod względem merytorycznym.
  7. Uzgadnianie sald kont księgowych, w tym sald kont rozrachunkowych z kontrahentami i najemcami.
  8. Dokonywanie kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym dochodów i wydatków.
  9. Dokonywanie analizy ekonomicznej wpływów z czynszów lokali mieszkalnych i użytkowych oraz wydatków związanych z eksploatacją i remontami budynków komunalnych.
  10. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań finansowych.
  11. Sporządzanie rejestru VAT zakupu za poszczególne miesiące oraz weryfikacja jego prawidłowości.
  12. Rozliczanie podatku VAT w księgach rachunkowych, w tym uzgadnianie sald kont księgowych z rejestrami VAT zakupu i sprzedaży oraz deklaracją podatkową.
  13. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w ramach dostępnego limitu środków, z zachowaniem terminów płatności regulowanych zobowiązań.
  14. Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, zgodnie z przyjętymi zasadami, określonymi w polityce rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, IX piętro (winda),
w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

5. W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

  1. list motywacyjny,
  2. CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

     „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)”  i podpisem.

  1. kwestionariusz osobowy,
  2. kserokopię dowodu osobistego,
  3. kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o stażu pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni

    z praw publicznych,

  1. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru  Karnego),
  2. dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 25 lutego 2015 r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej zasobu komunalnego.

 

Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.     

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Ilość odwiedzin: 5496
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: stanowisko ds.ewidencji księgowej zasobu komunalnego
Osoba, która wytworzyła informację: Zofia Twarduś
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Zofia Twarduś
Data wytworzenia informacji: 2015-02-16 09:30:49
Data udostępnienia informacji: 2015-02-16 09:30:49
Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-16 13:04:44

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner