Publiczne Gimnazjum Nr 7
im. Generała Władysława Andersa
w Opolu
Informacje o jednostce:
1. Informacje o jednostce:
- nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum Nr 7
im. Generała Władysława Andersa
- adres: 45-222 Opole
ul. Oleska 68
- nr telefonu: (77) 40-27-780
- fax: (77) 40-27-780
- e-mail: g7opole@wodip.opole.pl
- adres strony www: www.pg7.opole.pl
- dyrektor: mgr Małgorzata Szafors
- wicedyrektor: mgr Małgorzata Cisakowska
- główny księgowy: Stanisława Bogdan
- inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:
Kierownik Gospodarczy
– mgr Emilia Szymonek
- podmiot udostępniający dane: Publiczne Gimnazjum Nr 7 im. Generała Władysława Andersa w Opolu
- odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Szafors
MAJĄTEK
ŚRODKI TRWAŁE: 5 367 547,98
w tym:
- budynki i lokale ( grupa 1 ) 4 923 705,35
- obiekty inżynierii lądowej i wodnej ( grupa 2 ) 315 290,24
- maszyny urządzenia techniczne ( grupa 4 ) 29 689,76
- urządzenia techniczne 38 382,00
- narzędzia, przyrządy i wyposażenie ( grupa 8 ) 60 471,63
Wartości niematerialne i prawne ( 020, 022 ) 7 571,94
PRZEDMIOTY NIETRWAŁE W UZYTKOWANIU 312 596,72
KSIĘGOZBIÓR 89 428,82
Nabór na wolne miejsca pracy:
www.bip.um.opole.pl - Ogłoszenia o wolnych etatach w UM i miejskich jednostkach organizacyjnych
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
1. Miejsce przyjmowania interesantów:
- sekretariat szkoły
2. W jakich dniach i godzinach:
- sekretariat przyjmuje interesantów:
każdy dzień tygodnia w godz.800 - 1500 ;
- dyrektor szkoły przyjmuje interesantów:
poniedziałek, wtorek, czwartek w godz. 800 - 845;
w pierwszą środę miesiąca w godz. 1700 - 1800.
3. W jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:
- korespondencyjnie i rejestrowana w dzienniku korespondencji
- osobiście odbierana w Wydziale Oświaty i rejestrowana jw.
- telefonicznie.
Pracownik sekretariatu po zarejestrowaniu sprawy przedkłada ją dyrektorowi do dekretacji i rozdziału wg kompetencji.
4. Jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce?
W szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola zatwierdzony przez Archiwum Państwowe dnia 9 marca 2001r. Wykaz akt stanowi jednolitą klasyfikację akt powstających w toku działalności jednostki oraz zawiera ich klasyfikację archiwalną. Służy do oznaczania rejestracji, łączenia i przechowywania akt.
- każdy rejestr kancelaryjny otrzymuje własny symbol.
5. W jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:
- forma odręczna
- forma korespondencyjna.
6. Załatwianie spraw może być:
a. tymczasowe - gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego,
b. ostateczne - gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę co do istoty merytorycznej,
Wysyłanie i doręczanie pism dokonuje się:
- przesyłką listową,
- faksem,
- na nośniku informatycznym,
- poczta elektroniczną,
- odbiór doręczanych terminowych pism miejscowych kwitowany jest przez adresata na kopii.
7. W jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
Pracownik sekretariatu załatwia sprawy wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem,
- przy załatwianiu spraw wykorzystuje się formularze i druki przewidziane przepisami szczególnymi,
- załatwienie spraw jest zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi terminów załatwienia, z uwzględnieniem przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego .