ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-615/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 26 października 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Wymiana stolarki okiennej PCV w zasobach komunalnych zarządzanych przez FEROMA Sp. z o. o. w Opolu - rejon III
Na podstawie art. 19, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§1
powołać komisję przetargową w składzie:
1 . Izabella KICZKA-SZOSTAK - Przewodnicząca Komisji - Wydział Lokalowy.
2. Bronisław BERENDOWICZ - Zastępca - Wydział Lokalowy.
3. Grzegorz KOWALEWICZ - Członek - FEROMA Sp. z o. o.
4. Radosław REMBIŚ - Sekretarz - Wydział Inwestycji Miejskich.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Lokalowemu, Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola oraz spółce FEROMA Sp. z o.o. w Opolu.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta