logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
ogłasza nabór na wolne urzędnicze kierownicze stanowisko pracy
Kierownik Zespołu ds. Pomocy Instytucjonalnej
w Dziale Pomocy Środowiskowej 
w Opolu, przy ul. Armii krajowej 36
 


I. Wymagania niezbędne: 
1. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, mile widziana praca socjalna, 
2. co najmniej 5-  letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy o podobnym charakterze, 
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4. brak  skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia, 
6. wysoki poziom moralności.

Wymagania dodatkowe: 
1. mile widziana specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, 
2. dobra znajomość przepisów prawa, zwłaszcza z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kodeksu
postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
3. umiejętność interpretacji przepisów prawa,
4. umiejętności analityczne, 
5. umiejętność negocjacji,
6. umiejętność organizacji i planowania pracy,
7. umiejętność pracy w zespole i zarządzania nim,
8. odporność na stres, 
9. umiejętność pracy pod presją czasu, 
10. dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, 
11. aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura
osobista, 
12. biegła obsługa komputera (Pakiet Office ).

II. Główne  obowiązki  na w/w stanowisku: 
1. nadzór merytoryczny i formalno – prawny nad przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji, w tym wywiadów środowiskowych w sprawie skierowania, odpłatności i umieszczenia w domach pomocy społecznej o odpowiednich profilach, zgodnie z właściwością, kwalifikowanie i kierowanie do odpowiedniego typu domu pomocy społecznej,
2. występowanie do sądu z wnioskiem o umieszczenie w domu pomocy społecznej bez wymaganej zgody uczestnika,
3. uczestniczenie w posiedzeniach komisji kwalifikującej osoby do umieszczenia w domu pomocy społecznej, 
4. współdziałanie z innymi jednostkami w celu jak najpełniejszej realizacji zadań pomocy społecznej, 
5. współpraca z organami prowadzącymi domy pomocy społecznej na terenie innych powiatów, województw w celu uzgadniania możliwości umieszczenia mieszkańców miasta w domach pomocy społecznej,
6. kompletowanie dokumentacji, sporządzanie pism przewodnich i kierowanie odwołań zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego do organów odwoławczych,
7. sporządzanie planów pracy, analiz i sprawozdań merytorycznych,
8. przygotowywanie odpowiedzi na złożone skargi, wnioski i interwencje dotyczące pracy Zespołu ds. Pomocy Instytucjonalnej,
9. sporządzenie obowiązkowej sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań,
10. prowadzenie dokumentacji pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

III. Warunki pracy na w/w stanowisku
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, przy ul. Armii Krajowej 36, do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych, praca na parterze, łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny. Praca w godzinach od 7.30 do 15.30.

IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudzień 2014 wynosił powyżej 6%.


V. Wymagane dokumenty:
1.  list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl ),
3. kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,
4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
5. dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
7. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych, (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
8. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).

VI. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze, kierownicze- Kierownik ZPI ”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 22 stycznia 2015r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu. Oferty,  które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.
Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.


Za-ca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu 
                                mgr Małgorzata Kozak 

Ilość odwiedzin: 3485
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Skrócony opis: Kierownik Zespołu ds. Pomocy instytucjonalnej w Dziale Pomocy środowiskowej
Podmiot udostępniający: Justyna Raj
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2015-01-12 10:52:22
Data udostępnienia informacji: 2015-01-12 10:52:22
Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-16 13:58:01

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner