|
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA PRACY
stanowisko ds. eksploatacji w wymiarze pełnego etatu
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie średnie lub wyższe
|
Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły lub dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d) brak skazania za przestępstwo umyślne
lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
f) staż pracy: 10 lat
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość ustawy
o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) ogólna znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
j) licencja zarządcy nieruchomości
|
kserokopia licencji
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
- zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych,
- zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
- zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych,
- przejmowania nabytych oraz przekazywania zbywanych przez miasto Opole nieruchomości,
- inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych i podnoszących jakość zamieszkania,
- uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność miasta Opola oraz zasad rozliczania kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych i użytkowych,
- przedkładanie do zatwierdzenia planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji budynków i lokali stanowiących własność miasta Opola oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
- uczestniczenie w sporządzaniu planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków z uwagi na zły stan techniczny,
- nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji, remontów bieżących i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność miasta Opola
- załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów Gminy Opole,
- przygotowywanie stanowiska miasta Opola w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada udziały,
- reprezentowanie miasta Opola na zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
- współdziałanie przy opracowywaniu projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu miasta Opole, opracowywaniu wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów miasta Opola,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania eksploatacyjne,
- sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
- uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
- współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów eksploatacji i mediów,
- nadzorowanie terminowości i prawidłowości dokonywania przez zarządców wspólnot mieszkaniowych rozliczeń mediów najemców zasobu komunalnego,
- rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
- kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
- kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
- nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym w systemie informatycznym GRANIT.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych Opola przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w wymiarze pełnego etatu, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00%
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- list motywacyjny,
- CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)” i podpisem,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopię dowodu osobistego,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwanie stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, Ozimska 19 lub przesłać na adres jednostki w terminie 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. do dnia 8 grudnia 2014r., w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji
Decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu
Zofia Twarduś
Ilość odwiedzin: | 5102 | Nazwa dokumentu: | Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu | Skrócony opis: | nabór na stanowisko ds. eksploatacji | Osoba, która wytworzyła informację: | Zofia Twarduś | Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Twarduś | Osoba, która wprowadzała dane: | Zofia Twarduś | Data wytworzenia informacji: | 2014-11-26 14:13:04 | Data udostępnienia informacji: | 2014-11-26 14:13:04 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-12-11 09:07:33 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|