logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA PRACY

 

Stanowisko ds. windykacji w Referacie Czynszów i Windykacji

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a)   wykształcenie średnie lub wyższe

Kserokopia świadectwa lub dyplomu

b)   obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

c)  pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

d)   brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

e)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

f)   staż pracy: 5 lat w tym 2 lata na stanowisku takim samym lub pokrewnym, związanym z windykacją

Oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy, świadectwo pracy

g)znajomość programów informatycznych wspomagających zarządzanie nieruchomościami

Oświadczenie

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)   bardzo dobra znajomość ustawy  
o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy 
 i o zmianie Kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

b)   bardzo dobra znajomość ustawy 
 o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

c)   znajomość kodeksu cywilnego
 w zakresie zadań wykonywanych
na stanowisku pracy

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

d)   znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

e)  znajomość przepisów KPA w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pracy

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

f)   znajomość ustawy o rachunkowości   
w zakresie zadań wykonywanych
 na stanowisku pracy

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

g)  znajomość Statutu Miasta Opola

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

h)  umiejętność obsługi komputera,
w tym programów Office

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

i)   umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność
w organizacji pracy własnej

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

j)   rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność
w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji

zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1. Prowadzenie windykacji należności, w oparciu obowiązujące przepisy prawa oraz ustalone procedury.

2.  Bieżące monitorowanie stanu zadłużeń użytkowników zasobu komunalnego, w tym należności przeterminowanych, odszkodowań, i innych opłat.

3.   Monitorowanie ratalnej spłaty zadłużeń, wartości wierzytelności, kwot spłaconych rat
oraz zaległości bieżących.

4.  Rozpatrywanie na bieżąco zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu naliczeń z tytułu użytkowania zasobu komunalnego gminy Opole.

5.  Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dochodzenia na drodze postępowania sądowego roszczeń o zapłatę czynszu i opłat niezależnych od właściciela, odszkodowania 
i o eksmisję wynikających z tytułu najmu, dzierżawy lub bezumownego korzystania z zasobu.

6.   Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dochodzenia na drodze postępowania egzekucyjnego prawomocnych orzeczeń sądowych o zapłatę czynszu i opłat niezależnych
od właściciela, odszkodowania.

 

 

            4. Warunki pracy na stanowisku:

 

O warunkach pracy na danym stanowisku – praca w budynku  przy ul. Ozimskiej 19,
 IX piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu:

 

W miesiącu czerwcu  2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł  0%.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

 

  1. dokumenty wymienione powyżej,
  2. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223,
poz. 1458)”
i podpisem.

 

              c)    list motywacyjny,

               d)   kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej      (www.archiwum.bip.um.opole.pl)

e)   dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób     niepełnosprawnych)

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w  Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu,
ul Ozimska 19 pok.  835 VIII piętro: z dopiskiem:

 

Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji w Referacie Czynszów i Windykacji

 

w  terminie do dnia  06 sierpnia 2014 r., decyduje data faktycznego wpływu do Jednostki, aplikacje które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl )oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

Ilość odwiedzin: 5838
Nazwa dokumentu: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Skrócony opis: stanowisko ds. windykacji
Osoba, która wytworzyła informację: Zofia Twarduś
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Twarduś
Osoba, która wprowadzała dane: Zofia Twarduś
Data wytworzenia informacji: 2014-07-28 13:00:46
Data udostępnienia informacji: 2014-07-28 13:00:46
Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-07 14:34:08

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner