logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 2

45-056 Opole, ul. Kośnego 31  tel. 77 4543644

dyrektor@pp2.opole.pl

 

ogłasza nabór

 

           na  wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy

 

Wymiar etatu: 0,5

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Miejsce wykonywania pracy: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Opolu, ul. Kośnego 31

 

1. Niezbędne wymagania:

1) ma obywatelstwo polskie;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko

obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz

samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

 

2. Kandydat spełnia jeden z poniższych warunków:

1) ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

2) ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co

najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.

3) jest wpisana/y do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

4) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg

rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego

prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

 

3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisko, na które

przeprowadzany jest konkurs:

1). Posiada dobrą znajomość:

– zagadnień rachunkowości budżetowej i obowiązujących zasad w jednostkach

oświatowych,

– gospodarki finansowej jednostek budżetowych, dyscypliny finansów publicznych,

planu kont, klasyfikacji, księgowości oraz sprawozdawczości budżetowej,

– regulacji prawnych oraz umiejętność właściwej ich interpretacji i stosowania,

w zakresie prawa pracy (w tym: Karty Nauczyciela, ustawy o pracownikach

samorządowych), ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego,

– systemu Informacji Oświatowej – SIO.

2). Posiada umiejętność:

– stosowania Kodeksu Postępowania Administracyjnego;

– komunikowania się oraz wypowiadania się na piśmie;

– pracy w zespole dyspozycyjność, umiejętność trafnego podejmowania decyzji,

zdolność analitycznego i strategicznego myślenia;

– obsługi komputera (MS Office, Excel WINDOWS, WORD) programów finansowo -

księgowo-płacowych ( PROG- MAN - Finanse DDJ, Kadry, Płace, Sigma –Vulcan PŁATNIK ZUS ).

3). Ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

4). Ponadto wykazuje:

a) dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku oraz odporność na stres,

b) cechy takie jak: uczciwość, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, staranność, terminowość, punktualność.

 

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku głównego księgowego:

1). Obowiązki i odpowiedzialność w zakresie:

a. prowadzenia rachunkowości jednostki i PKZP,

b. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,

c. dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych

z planem finansowym,

d. dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących

operacji gospodarczych i finansowych.

2). Obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych oraz innych ustaw:

a. ewidencja wykonania budżetu,

b. ewidencja majątku trwałego,

c. wycena poszczególnych składników aktywów i pasywów,

d. sporządzanie sprawozdań finansowych,

e. stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków, zagrożeń, przekroczenia lub niewykonania planu, w całości i w poszczególnych pozycjach,

f. zapewnienie terminowego rozliczania należności i zobowiązań,

g. sporządzenie sprawozdań i ich terminowe przekazanie zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sprawozdawczości budżetowej,

h. prowadzenie sprawozdawczości i rozliczeń w zakresie PFRON,

i. ewidencjonowanie i rozliczenia podatkowe,

j. funkcjonowanie kasy jednostki, rozliczenie intendenta i zaliczko biorców,

k. prowadzenie i kontrolowanie rozliczeń i ochrona wartości pieniężnych,

l. przechowywanie i archiwizacja dokumentów w okresach określonych w ustawie

o rachunkowości, w przepisach podatkowych, emerytalnych wynikających z ustawy

o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, a także zapewnienie należytej

ochrony danych osobowych.

m. prowadzenie rejestru zawartych umów z dostawcami i kontrolowanie upływu okresu zakończenia trwania umów,

n. opracowywanie wzorów umów zawieranych w ramach zamówień realizowanych przez jednostkę.

3). Opracowanie projektów dokumentacji, które powinny:

a) zapewnić należyte sprawowanie funkcji informacyjnej i kontrolnej,

b) umożliwić sporządzanie informacji o działalności jednostki na potrzeby jej zarządzania i użytkowników zewnętrznych,

c) zapewnić włączenie systemu rachunkowości do systemu kontroli (a przez to

zagwarantować ochronę interesów finansów publicznych), w tym kontroli finansowej.

4). Prawa głównego księgowego:

a. prawo odmowy podpisania dokumentu, a przez to stwierdzenia poprawności

dokumentu lub dokumentowanej operacji po dokonanej wstępnej kontroli,

b. prawo żądania niezbędnych informacji i wyjaśnień w formie ustnej lub pisemnej,

c. prawo żądania udostępnienia do wglądu dokumentów i wyliczeń będących źródłem informacji i wyjaśnień

d. prawo wnioskowania do dyrektora o określenie trybu, według którego mają być

wykonywane przez inne osoby prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości

gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej.

 

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 - miejsce pracy: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Opolu ul. Kośnego 31

 - praca siedząca

 - praca przy komputerze

 - pokój administracji

 - praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego wymagającego dobrego            

   wzroku

- wymiar etatu :  0,5

 

6. W Przedszkolu Publicznym Nr 2   w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w maju 2014 r. wskaźnik  wynosił 0%

 

 

7. Wymagane dokumenty:

Kandydat na wolne stanowisko urzędnicze obowiązany jest przedstawić:

 

1) życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej odręcznie podpisany;

2) list motywacyjny odręcznie podpisany;

3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

4) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;

5) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie

o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;

6) kopie dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;

7) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,

korzystaniu z pełni praw publicznych;

8) podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawa z dnia 28 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ;

9) podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym

wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub

umyślne przestępstwo skarbowe;

10) oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w

stanowisku urzędniczym.

 

8. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii przedszkola lub przesłać pocztą na adres placówki: Przedszkole Publiczne Nr 2, ul. Kośnego31

 

45-056 Opole , w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko urzędnicze – głównego księgowego w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Opolu.

Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia konkursu do dnia 11.07.2014 r., w godz. 8.00 - 15.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu. Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej www.archiwum.bip.um.opole.pl oraz na tablicy informacyjnej w Przedszkolu Publicznym Nr 2.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 4545075.

 

 

 

 

 

Dyrektor Przedszkola Publicznego Nr 2

                                                                                             w Opolu

 

                                                                                                   mgr Lucyna Żukowska

 

Ilość odwiedzin: 5156
Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 2
Skrócony opis: główny księgowy
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Lucyna Żukowska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2014-06-27 13:55:57
Data udostępnienia informacji: 2014-06-27 13:55:57
Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-29 09:50:04

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner