logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11
im. Orląt Lwowskich w Opolu

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

referenta ds. kadrowych  i bezpieczeństwa informacji

  1. Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt Lwowskich

ul. Chabrów 65

45-221 Opole

tel. (77) 455 – 67 – 13

 

  1. Określenie wolnego stanowiska urzędniczego: referent ds. kadrowych
    i bezpieczeństwa informacji.
  2. Wymiar etatu: niepełny – 0,5 etatu 20 godzin tygodniowo.
  3. Wymagania związane ze stanowiskiem – opis stanowiska – określenie wymagań niezbędnych i dodatkowych:
  4. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku urzędniczym – referenta ds. kadrowych i bezpieczeństwa informacji:
  5. obsługa programów komputerowych „OPTIVUM” w zakresie spraw kadrowych,
  6. znajomość przepisów w zakresie:
    • prawa pracy w tym: przepisów prawa pracy funkcjonujących w oświacie,
    • ochrony danych osobowych,
  7. sporządzanie dokumentów ze stosunku pracy i ochrony danych osobowych,
  8. wykształcenie wyższe,
  9. ogólny stan zdrowia zezwalający na zajmowanie w/w stanowiska.
  10. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym – referenta ds. kadrowych i bezpieczeństwa informacji:
  11. obsługa systemu Microsoft Office Word i Excel,
  12. umiejętność opracowywania wewnętrznych aktów prawnych,
  13. wykształcenie wyższe kierunkowe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw kadrowych i ochrony danych osobowych – będzie dodatkowym atutem.
  14. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku referenta ds. kadrowych
    i bezpieczeństwa informacji.
    1. W zakresie spraw kadrowych.
  15. Zawieranie i rozwiązywanie stosunków pracy z nauczycielami i pracownikami niepedagogicznymi.
  16. Opracowywanie:
    • umów o pracę, o dokształcanie pracowników,
    • stosunku pracy z nauczycielami na podstawie aktu mianowania,
    • dokumentów emerytalnych lub rentowych pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę,
    • świadectw pracy,
    • sprawozdań GUS oraz danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
    • wewnętrznych aktów prawnych i zakresów czynności pracowników administracyjnych.
  17. Ustalanie uprawnień pracowników do:
    • wysługi lat,
    • nagrody jubileuszowej,
    • urlopu wypoczynkowego, okolicznościowego lub wychowawczego,
    • urlopu macierzyńskiego, rodzicielskiego,
    • urlopu dla poratowania zdrowia.
  18. Prowadzenie komputerowej ewidencji kadrowej pracowników w programie „Kadry Optivum” i bieżąca aktualizacja bazy danych kadrowych.
  19. Prowadzenie spraw awansu zawodowego nauczycieli.
  20. Prowadzenie akt osobowych pracowników.
  21. Współpraca z:
    • Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
    • Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (GIODO),
    • Referatem Kadr Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Opola,
    • Główną Księgową i Specjalistą ds. płacowo – księgowych,
    • Sekretarzem Szkoły.
  22. Przedkładanie Dyrekcji Szkoły przepisów i opinii Radcy Prawnego do rozwiązywania zaistniałych problemów.
  23. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i Wicedyrektora Szkoły dotyczących pracy.
    1. W zakresie ochrony danych osobowych – spełnianie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji – poprzez:
  1. sporządzenie wykazu osób upoważnionych przez Dyrektora Szkoły –Administratora Danych (AD) do przetwarzania danych zgodnie z art. 39 uodo
    i wydanie upoważnień,
  2. przestrzegania zasad ochrony przetwarzanych danych osobowych przez osoby upoważnione do przetwarzania,
  3.             kontrolowanie jakie dane osobowe, kiedy i przez kogo zostały do zbioru wprowadzone oraz komu są przekazywane,
  4. prowadzenie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych,
  5. spełnianie obowiązku informacyjnego wobec osoby, której dane osobowe są przetwarzane,
  6. umożliwienie kontroli i poprawiania przetwarzanych danych osobie, której dane dotyczą i realizacji pozostałych uprawnień przewidzianych w art. 32 uodo,
  7. opracowywanie dokumentów w zakresie ochrony danych osobowych,
  8. udzielanie odpowiedzi w trybie zapytania o informację publiczną.
  9. Warunki pracy na stanowisku: Stanowisko pracy jest usytuowane w pokoju trzyosobowym z pracownikami księgowości na I piętrze. Budynek szkoły nie posiada windy do przemieszczania się pomiędzy piętrami. Wyposażenie stanowiska pracy: biurko, krzesło obrotowe na kółkach, komputer, drukarka, łącze internetowe, materiały biurowe i niezbędne przepisy prawne.
  10. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole w miesiącu maju 2014 r. wyniósł 1,7%.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys zawodowy (CV),
    3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzane danych osobowych zgodnie
      z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – (Dz. U z 2002 r.
      nr 101 poz. 926 ze zm.),
    4. kopie dokumentów potwierdzających przydatność do zajmowania stanowiska urzędniczego referenta ds. kadrowych i bezpieczeństwa informacji, a mianowicie:
  1. kwalifikacje zawodowe,
  2. dodatkowe kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań na w/w stanowisku,
  3. staż pracy wymagany do zatrudnienia na stanowisku i ogólny staż pracy,
    1. oświadczenie o niekaralności,
    2. oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia upoważniającego kandydata do zajmowania w/w stanowiska.
  4. Forma i termin składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 im. Orląt Lwowskich w Opolu, ul. Chabrów 65,
w zamkniętej kopercie, z opisem na kopercie: adres nadawcy, numer telefonu kontaktowego i nazwę stanowiska urzędniczego, na które dana osoba kandyduje
w terminie do dnia 7 lipca 2014 r. do godz. 1200.

  1. Dodatkowych informacji udziela: Specjalista ds. kadr lub Dyrektor Szkoły, tel. 77 455 – 67 – 13.

Dyrektor

mgr Jarosław Cieśliński

Ilość odwiedzin: 5443
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11
Skrócony opis: referent ds.kadrowych i bezpieczeństwa informacji
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Jarosław Cieśliński
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2014-06-24 11:45:06
Data udostępnienia informacji: 2014-06-24 11:45:06
Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-13 13:58:09

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner