|
DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11
im. Orląt Lwowskich w Opolu
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
referenta ds. kadrowych i bezpieczeństwa informacji
- Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Orląt Lwowskich
ul. Chabrów 65
45-221 Opole
tel. (77) 455 – 67 – 13
- Określenie wolnego stanowiska urzędniczego: referent ds. kadrowych
i bezpieczeństwa informacji.
- Wymiar etatu: niepełny – 0,5 etatu 20 godzin tygodniowo.
- Wymagania związane ze stanowiskiem – opis stanowiska – określenie wymagań niezbędnych i dodatkowych:
- Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku urzędniczym – referenta ds. kadrowych i bezpieczeństwa informacji:
- obsługa programów komputerowych „OPTIVUM” w zakresie spraw kadrowych,
- znajomość przepisów w zakresie:
- prawa pracy w tym: przepisów prawa pracy funkcjonujących w oświacie,
- ochrony danych osobowych,
- sporządzanie dokumentów ze stosunku pracy i ochrony danych osobowych,
- wykształcenie wyższe,
- ogólny stan zdrowia zezwalający na zajmowanie w/w stanowiska.
- Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym – referenta ds. kadrowych i bezpieczeństwa informacji:
- obsługa systemu Microsoft Office Word i Excel,
- umiejętność opracowywania wewnętrznych aktów prawnych,
- wykształcenie wyższe kierunkowe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw kadrowych i ochrony danych osobowych – będzie dodatkowym atutem.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku referenta ds. kadrowych
i bezpieczeństwa informacji.
- W zakresie spraw kadrowych.
- Zawieranie i rozwiązywanie stosunków pracy z nauczycielami i pracownikami niepedagogicznymi.
- Opracowywanie:
- umów o pracę, o dokształcanie pracowników,
- stosunku pracy z nauczycielami na podstawie aktu mianowania,
- dokumentów emerytalnych lub rentowych pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę,
- świadectw pracy,
- sprawozdań GUS oraz danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
- wewnętrznych aktów prawnych i zakresów czynności pracowników administracyjnych.
- Ustalanie uprawnień pracowników do:
- wysługi lat,
- nagrody jubileuszowej,
- urlopu wypoczynkowego, okolicznościowego lub wychowawczego,
- urlopu macierzyńskiego, rodzicielskiego,
- urlopu dla poratowania zdrowia.
- Prowadzenie komputerowej ewidencji kadrowej pracowników w programie „Kadry Optivum” i bieżąca aktualizacja bazy danych kadrowych.
- Prowadzenie spraw awansu zawodowego nauczycieli.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Współpraca z:
- Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (GIODO),
- Referatem Kadr Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Opola,
- Główną Księgową i Specjalistą ds. płacowo – księgowych,
- Sekretarzem Szkoły.
- Przedkładanie Dyrekcji Szkoły przepisów i opinii Radcy Prawnego do rozwiązywania zaistniałych problemów.
- Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i Wicedyrektora Szkoły dotyczących pracy.
- W zakresie ochrony danych osobowych – spełnianie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji – poprzez:
- sporządzenie wykazu osób upoważnionych przez Dyrektora Szkoły –Administratora Danych (AD) do przetwarzania danych zgodnie z art. 39 uodo
i wydanie upoważnień,
- przestrzegania zasad ochrony przetwarzanych danych osobowych przez osoby upoważnione do przetwarzania,
- kontrolowanie jakie dane osobowe, kiedy i przez kogo zostały do zbioru wprowadzone oraz komu są przekazywane,
- prowadzenie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych,
- spełnianie obowiązku informacyjnego wobec osoby, której dane osobowe są przetwarzane,
- umożliwienie kontroli i poprawiania przetwarzanych danych osobie, której dane dotyczą i realizacji pozostałych uprawnień przewidzianych w art. 32 uodo,
- opracowywanie dokumentów w zakresie ochrony danych osobowych,
- udzielanie odpowiedzi w trybie zapytania o informację publiczną.
- Warunki pracy na stanowisku: Stanowisko pracy jest usytuowane w pokoju trzyosobowym z pracownikami księgowości na I piętrze. Budynek szkoły nie posiada windy do przemieszczania się pomiędzy piętrami. Wyposażenie stanowiska pracy: biurko, krzesło obrotowe na kółkach, komputer, drukarka, łącze internetowe, materiały biurowe i niezbędne przepisy prawne.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole w miesiącu maju 2014 r. wyniósł 1,7%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzane danych osobowych zgodnie
z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – (Dz. U z 2002 r.
nr 101 poz. 926 ze zm.),
- kopie dokumentów potwierdzających przydatność do zajmowania stanowiska urzędniczego referenta ds. kadrowych i bezpieczeństwa informacji, a mianowicie:
- kwalifikacje zawodowe,
- dodatkowe kwalifikacje przydatne do wykonywania zadań na w/w stanowisku,
- staż pracy wymagany do zatrudnienia na stanowisku i ogólny staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia upoważniającego kandydata do zajmowania w/w stanowiska.
- Forma i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 im. Orląt Lwowskich w Opolu, ul. Chabrów 65,
w zamkniętej kopercie, z opisem na kopercie: adres nadawcy, numer telefonu kontaktowego i nazwę stanowiska urzędniczego, na które dana osoba kandyduje
w terminie do dnia 7 lipca 2014 r. do godz. 1200.
- Dodatkowych informacji udziela: Specjalista ds. kadr lub Dyrektor Szkoły, tel. 77 455 – 67 – 13.
Dyrektor
mgr Jarosław Cieśliński
Ilość odwiedzin: | 5443 | Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 | Skrócony opis: | referent ds.kadrowych i bezpieczeństwa informacji | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Rodzeń | Osoba, która odpowiada za treść: | Jarosław Cieśliński | Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Rodzeń | Data wytworzenia informacji: | 2014-06-24 11:45:06 | Data udostępnienia informacji: | 2014-06-24 11:45:06 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-11-13 13:58:09 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|